Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Monday 3 March 2014

Inikah Dosa Rosmah Mansur Buat Hew Kuan Yew


Inikah dosa Rosmah mansur jika dia berkeinginan membantu rakyat sehingga Hew Kuan Yew rasa tidak sedap duduk?

Inikah cara DAP bertindak dalam kempen Perpaduan Kaum sampai boleh membenarkan kempen menyumpah orang mati?

Hakikatnya mereka-mereka ini biadap tidak bertempat. Demi merosakan negara ini menyumpah orang matipun mereka sanggup?

berikut kenyataan Datin Sri Romah cukup bersedehana tetapi sinis..

Assalamualaikum wrb wth. dan Selamat Sejahtera. Saya mendengar dan mengetahui bahawa Sdra Hew Kuan Yew ada mendoakan agar saya diserang sakit jantung dan segera menemui ajal. Saya memaafkan tindakan beliau dan percaya ia dilakukan dibawah sedar. Bagi saya, saya akan sentiasa mendoakan Sdra Hew Kuan Yew sentiasa diberikan kesihatan yang baik dan kerahmatan hidup agar beliau dapat terus menikmati kesejahteraan hidup aman dan damai di bumi bertuah Malaysia. Salam - Rosmah Mansor

Yang patut kecewakan masih ada bangsa melayu kita terlonjak-lonjak gembira kerana dalam PAS boleh doakan sesama islam KO jadi apa salahnya kalau mereka  merelakan tindakan Hew Kuan Yew.. Syukur tidak semua bangsa lain seperti puak biadap DAP seperti kenyataan Datuk Huan di bawah cukup menggambarkan kita perlu hidup saling menghormati bukan salin mencerca sesama sendiri walaupun berbeza agama dan adat tetapi sudah kita lupa era 90an dan sebelum-sebelumnya keadaan adalah terkawal.

Semua orang saling menghormati kecuali bila DAP dah naik tochang bersama sebantal PAS dan PKR biadap 13 Mei seakan tidak lama lagi akan meletus. Sepatutnya kita duduk perkukuhkan kembali perpaduan tetapi bukan perpaduan ala DAP pujuk bersatu tetapi maki hamun anggota keselamatan, menyelar hak agama lain.

Tetapi perpaduan yang saling menghormati sesama 1 Malaysia.



No comments:

Isu Terkini

get this widget here