Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Wednesday 12 March 2014

#PrayForMH370 Buktikan Sifat Kemanusian Kita #MissingMH370 #PrkKajang #PrkBalingian

Jika:

Datuk Seri Najib Tun Razak berharap rakyat Malaysia bertenang, bersabar dan berdoa kepada Allah agar pesawat MH370 dapat ditemui segera.

Menurut Perdana Menteri, pencarian pesawat yang hilang itu tidak hanya memerlukan usaha melalui peralatan dan teknologi canggih, tetapi juga pertolongan Allah.

"Tawakal adalah prinsip orang Islam yang beriman, jangan kita tidak berusaha kerana berusaha itu juga adalah perintah Allah.

"Kita telah lakukannya secara besar-besaran, kita telah tambah pesawat dan kapal dengan peralatan canggih. Saya yakin lambat laun kita akan jumpa juga, tetapi persoalannya bila? Sekarang kita kena bersabar, berdoa dan insya-Allah kita akan jumpa," katanya dalam program secara langsung Assalamualaikum terbitan TV Alhijrah di sini hari ini.

Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Dalam_Negeri/20140312/dn_33/Najib-Bersabar-bertenang-dan-berdoa#ixzz2vidsd7NQ
© Utusan Melayu (M) Bhd

Tetapi adalah kesal dengan sikap setengah golongan pembangkang yang menjadikan isu meraihkan keungan politik yang tidak bertempat.


No comments:

Isu Terkini

get this widget here