Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Friday 11 April 2014

@AnwarIbrahim Lebelkan Kehakiman Negara Sebagai Keldai @NajibRazak


Inilah wajah sebenar Anwar Ibrahim dengan direalisasikan pelukis sensasinnya Zunar, cukup berani secara simbolik melebelkan kehakiman negara sebagai Keldai. Rakyat Malaysia harus bangkit keatas penghinaan yang melampau ini.

Ini kerana Anwar akan memuji kehakiman yang boleh menghalalkan nafsunya sahaja walaupun pihak lain terpaksa menerima nasib malang dari kerakusannya. Adilkah ini? Anwar hanya fikir keadilan keatas hak nafsu liarnya walaupun orang lain terpalik tersiksa akan kerakuasannya.

Andai kata inilah wajah Perdana Menteri Malaysia seterusnya alamat habislah rakyat di tindas. Sedangkan sebagai ketua Pembangkangpun sudah berkelakuan menindas nasib orang melayu akibat dari persahabatan Anwar dengan DAP. Apatah kalau jadi Perdana Menteri negara didagangkan kepada bangsa lain yang menjadi sekutu dan penyokongnya.

2 comments:

Cahaya Al Majid said...

Kebebalan ni bukan salah rakyat tetapi salah pemerintah yang telah diberikan kuasa olih rakyat tetapi nak buat macam mana..pemimpin Kerajaan yang ada semuanya kategori 'pondan'..salahkah rakyat???

Anonymous said...

aje ngan ye. teman paling heran oran yang dah berstatus banduan masih lagi merayo ke luar negara. mcm mcm ada sejak tok najib naik jadi pm dan tok zahid duduk kerusi kdn. emmmmm

Isu Terkini

get this widget here