Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Monday 2 June 2014

Video Yammy Ibu Dyana Sofea Memalukan Lim Kit Siang Di Khalayak Ramai #PrkTelukIntan

Tidakkah anda rasa! Yammy mempamerkan kepada umum prihal kebodohannya sendiri? Dalam video di bawah ini jelas memaparkan bertapa bodohnya keuaa-dua beranak ini, menipu dan tentu sekali Lim Kit Siang terang-terang dimalukan di depan awam.

Yang pasti ini adalah faktor menyebabkan Dyana kehilangan 6,848 undi jika kita bandingkan dengan keputusan PRU13 ditolak dengan statik PRK hanya 40,916 keluar mengundi.

BN - Datuk Mah Siew Keong 20,086 Undi  
DAP-Seah Leong Peng 27,399 Undi 
BEBAS- Moralingam A/L Kannan 279 Undi 
Majoriti 7313 Undi



Bagaimana seorang ahli UMNO boleh mempersoalkan Perkasa yang sudah lari dari landasan asal dan kini lebih mirip parti politik. walhal kedua-duanya memperjuangkan nasib melayu? Walhal bila memperjuangkan nasib melayu sendiri tetap akan dikatakan rasis?

Lebih menghairankan bagaimana di boleh beranggapan DAP boleh membela nasib melayu sedangkan DAP menulis skrip ucapan Dyana untuk perjuangkan pemansuhan hak Bumiputera dalam UITM, menghapuskan dan menghancurkan Rejimen Askar Melayu Diraja (RAMD) sekiranya Dap berjaya memerintah Malaysia. Menghalang Hukum Hudud secara terang-terang tanpa mendalami pemahaman yang sebenar soal hudud?


Alhamdulillah khianat anak beranak ini tidak diizinkan. Tetapi wajarkah kita membela pengkhinat dalam UMNO?


Jadi apa pilihan anda?


5 comments:

AJAI62 said...

Pecat aje

Anonymous said...

pecat je...UMNO kena lakukan pembersihan ....

Anonymous said...

Bagi peluang dia bertaubat.

Anonymous said...

Munafik kena dhapuskn dr parti umno jk x ia akan mkn dlm cam kanser. Y ni bleh jd pengintip yg dpt upah rm50 dr dap sbb tu nilai Y sbg melayu yg cinadap letak. Lain la klu Y nk convert bangsa jd bangsa malayalam ke cam tgna yg malu jdk bangsa melayu. Tuhan dh jdkn sbg melayu Islam x bsyukur lg

Anonymous said...

Owg cm nie xda gune nye simpan lg dlm UMNo..terang2 khianat parti..

Isu Terkini

get this widget here