Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Sunday 9 November 2014

Awas Kebangkitan Gerakan Black Bean Army lebih ganas dari Red Bean Army

Kalau Cina DAP ada Red Bean Army... ni pulak Black Bean Army.. 

Mereka lebih ganas dengan menggunakan modus oprandi yang berbentuk menghina islam.

Cara pendekatan mereka lebih dahsyat dari Red Bean Army yang selalunya berkisar sual perbezaan kaum dengan melebihi konumiti komunis. 

Tetapi Black Bean Army menyasarkan serangan kepada agama islam. Meraka melaga-lagakan agama lain untuk membenci islam di Malaysia.

Walaupun ini hanya berkisar tentang agama islam. Para sahabat BN lain tidak boleh turut terbabit dengan kejahatan Black Bean Army yang cuba memecah belah perpaduan di Malaysia selama ini.

Yang pasti gerakan ini dikaitkan dengan kaum india dan amat jelas ada pihak cuba melaga-laga antara melayu dengan india setelah Red Bean Army cuba melaga-lagakan cina dengan melayu.

Dengan itu cukup lengkaplah gerakan biaDap yang cuba melaga-lagakan melayu dengan cina, india dan borneo. Maka jelaslah modus operandi hasil tunjuk ajar pakar Israel ini cukup hebat untuk menjatuhkan Malaysia di bawah tangan komunis seperti Singapura. Iayalah apa tidaknya Israel dijanjikan Port Dickson sebagai kem tentera Israel di Asia. Kalau puak komunis ini menjadi Perdana Menteri.

Ayuh kawan-kawan tolong pastikan kebiadapan ini dilenyapkan.

No comments:

Isu Terkini

get this widget here