Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Saturday 29 November 2014

Bangsatnya Hishamuddin Rais @IshamRais beribu kali siar fitnah Najib tetapi sekali disiar gambarnya dicop penghasut

Inilah kalau dinamakan BANGSAT dalam Pakatan Rakyat mereka boleh buat apa sahaja untuk memfitnah DS Najib Razak tidak perlu bukti tidak perlu dibawa ke Mahkamah. Asalakan mereka fikir boleh jatuhkan DS Najib dan isterinya Datin Rosmah Mansur mereka buat sahaja.

Semuanya bukan bermaksud hasutan?

Aktivis politik, Hishamuddin Rais mengemukakan surat tuntutan kepada Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak untuk menghentikan tayangan video menunjukkan imej beliau semasa perhimpunan agung Umno. 
Hishamuddin melalui surat guamannya menyebut, tayangan video berkenaan merupakan tindakan sub judice dan menghina mahkamah kerana kes melibatkan dirinya mengikut Akta Hasutan masih lagi berlarutan di mahkamah.


Dia menuduh Najib menyiarkan videonya adalah fitnah dan menghasut kerana kes masih di Mahkamah. Tetapi bagaimana dengan dia pulak melakukan pelbagai aktiviti dari menyiarkan penulisan dalam blognya TukarTiup, berucap menghasut rakyat dalam perhimpunan Bersih dan pelbagai himpunan ceramah?

Sehingga melebelkan Najib sebagai pembunuh tanpa ada bukti-bukti yang sahih untuk di dakwa di Mahkamah. Itu apa pula? Kenapa mereka boleh siarkan gambar Najib beribu kali tidak jadi masalah sedangkan Najib baru sekali tersiar gambarnya sudah jadi penghasut?

Inilah rialiti wajah bangsat Hishammuddin?

No comments:

Isu Terkini

get this widget here