Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Thursday 4 December 2014

(Video) Lawak!! Kelajuan Kejantanan Mahfuz Pertahankan Ustazah Abby Abadi

Huh jangan cakap bila Mahfuz bergegas menjadi jantan sejati, tampil membela Abby Abadi Srikandi PAS. Opss bukan setakat srikandi automatik dilantik Ustazah bertauliah.

Yang peliknya Dr Mashitah tidak menyentuh sama ada salah atau tidak, untuk artis menyertai PAS sebaliknya yang Dr mashitah pertikaikan yang berlagak menjadi Ustaz dan Ustazah segera tanpa perlu mendalami ilmu-ilmu agama. 

Hinggakan kadang-kadang terbabas melalut ketika sesi ceramah para Ustaz Usatzah Mee Seger,a bila menyentuh bab-bab islam.

Bila merujuk kepada persoalan Mahfuz: 
Apa Masalah Dr Mashitah:-

"tindakan tersebut disifatkan sesuatu yang tidak wajar kerana Islam tidak pernah menghalang mana-mana umatnya untuk menyebarkan ajaran agama melalui dakwah. 
“Apa masalah dia tu (Mashitah) terhadap isu penghijrahan artis-artis ini? Mereka ini (artis) berhijrah daripada kehidupan mereka sebelum ini ke arah kehidupan yang lebih Islamik. 
“Setiap orang seharusnya menghayati hidupnya sebagai seorang Islam, bukankah ini juga ajaran yang diajarkan kepada kita?” katanya pada sidang media di sini, hari ini".


Soalan sebenar yang patut diajukan adalah "APA MASALAH MAHFUZ?" Kerana Mahfuz sendiri tidak boleh jelaskan setiap Fatwa PAS yand diwar-warkan mesti ada bercanggah antara satu sama lain?

Udahlah fatwa PAS pakai sedap hentam secukup rasa asalkan menyalamatkan parti, yang haram jadi halal, yang salah jadi betul. Sampai ketahap mengkafirkan sesama islam. Itu belum kira doa melaknatkan sesama islam. (Tengok Video Bawah)

Jadi bila ada pula Ustazah dan Ustaz segera berlajar dengan Fatwa tangkap muat asalkan sesuai dengan kehendak parti!! bayangkanlah apa akan terjadi akhirnya.

Tetapi bila bab-bab hendak serang Dr Mashitah bukan main lancar cerita negara islam lah, syiar islam lah. 

Cuma bila Bab DAP serang tindakan PAS ingin melaknakan undang-undang islam dan negara islam. kecut telur Mahfuz bersembunyi dalam longkang sedalam-dalam yang mungkin.

Bila nasib ahli Iszuree Ibrahim PAS dipecat di Penang kerana pertahankan hak kehidupan orang islam di penang. 

Mahfuz jadi bisu buta tuli senyap tak terkata. langsung tak ada suara. 

Malulah kalau orang seperti Mahfuz setakat berani tunjuk berani depan perempuan dan bila kejantannya diperlukan demi agama islam. kecut telur. chit pirahh.

Dan pada masa yang sama kenalah dengan Abby Abadi nak juga tunjuk pandai dan lebih pandai yang lain!! Tunggu keluaran seterusnya...PPM

No comments:

Isu Terkini

get this widget here