Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Thursday 8 January 2015

Video #RCIBanjir Punca Banjir Luar Biasa Di Kelantan

Tiba-tiba Ngeh Koo Ham hendak saman Berita Harian keatas artikel yang mendedahkan kaitan Ngeh Koo Ham dan Nga Koo Meng ke atas kaitan syarikat Upayapadu Plantation Sdn Bhd dengan tender balak di Gua Musang. (Baca lanjut disini)

Sebenarnya isu ini pernah meletup pada 2012 dimana sehingga masuk DUN Perak tetapi sewaktu itu dua orang ini terkebil dalam dewan di serang dan tidak pula menceritakan soal syarikat ini hanya terlibat dalam projek penamaman semula. 

Yang paling dahsyat Ngeh Koo Ham cuba memberi alasan kedudkan kawasan tersebut sejauh 65km adalah mustahil untuk menjadi punca utama banjir luar biasa di kelantan tetapi video dibawah ini menggambarkan sesuatu yang dahsyat berlaku di Gua Musang dan anda tontonlah sendiri.




2 comments:

Anonymous said...

Kelantan RED WARRIORS sah cuma Pondan-Pondan yang berlagak bodoh-sombong, berlagak gedeber, hakikatnya lemah lembut, pondan, dayus lebih teruk drp betina dan pondan Jalan Chow Kit.

RED Warrior tak berani tegur Kerajaan PAS Kelantan, tak beri persoal kemana halatuju Islam Kerajaan Pas Kelantan, kenapa beri Tanah Balak pada Dap Lahanat Nga & Ngeh Bersaudara, hingga mereka jadi Jutawan Kaya Raya, Puak Pimpinan Pas Kelantan Makan Rasuah simpan duit, Rakyat Kelantan makin miskin..

Puak Red Warrior Ibu Kota MELIWAT orang kampong, mencelakakan kehidupan Mak Bapak, Ibu dan Ayah, sanak saudara kerana menyebarkan Dakyah Puak Pimpinan Rasuah Pas..

Para Pemimpin PASMA Kerajaan PAS Kelantan Perasuah Tegar.., Husam Musa kaya raya...Dr Hata Ramli Kaya Raya...

Red Warrior memang macam PONDAN...Lembik, Longlai..cuma tahu memuaskan Nafsu di Takbai, Golok..Minom lah kat sana puas-puas, balik Kelate jadi alim balik...

Biar lagi banyak malapetala, bala turun di Kelantan, disebabkan masyarakat Kelantan, memang macam itu...tak mahu mengubah nasib, apa lagi menegakkan kebenaran.

APA RED WARRIOR ADER TELOR KER?

Anonymous said...

Apa la you ni marah kat Red warrior, mereka suka begitu biarlah dia punya pasal lah ikut suka dia lah you kenapa menyibuk ni

Isu Terkini

get this widget here