Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Monday 11 July 2016

Rahsia 50 tahun Kekayaan Legasi Disnati Lim Kit Siang

Ramai yang tidak sedar bertapa kayanya keturunan 
Lim Kit Siang semenjak 50 tahun berkecimpung
dalam politik Malaysia.

Bagaimana mereka boleh menjadi kaya?

Ceritanya dengan helah manipulasi "Malaysia Bankrap Kerana Rasuah" 50 tahun isu ini dimainkan Dr Chen Man Him bersama Lim Kit Siang semenjak 1966. Apa yang mereka momok kan Malaysia Bankrap!! Malaysia Bankrap sampai sekarang belum habis-habis lagi.

Cuba lihat perutusan Hari Raya Lim Guan Eng 2016 juga menyentuh prihal Malaysia Bankrap. Apa tujuan mereka? Sudah pasti untuk melaga-lagakan rakyat menentang kerajaan yang sah dan menutup segala tindak-tanduk mereka.

Lihat sekarang bagaimana dikatakan Malaysia Bankrap kalau:

  1. Dr Chen Man Him seorang pendatang komunis cina pada tahun 1946 telah mecapai rekod kejayaan hidup hingga memeliki aset Plantation bernilai RM1.2 Bilion malah anaknya mencapai tahap pendidikan menjadi doktor.
  2. Lim Kit Siang bapa pencetus 13 mei. Juga rakan seangkatan Dr Chen Man Him. mempunyai anak Lim Guan Eng yang menjadi no 22 dalam senarai 50 orang terkaya Malaysia, dengan nilai aset RM2.87 bilion. rujuk sini
  3. Sekarang dalam tempoh 8 tahun Lim Guan Eng menjawat Ketua Menteri Pulau Pinang. Tidak pernah terputus menyelar kerajaan
  4. Itu belum ambil kira bagaiamana Nga Ko Meng sapu hasil balak Kelantan dan ramai Dapigs Selangor buat harta segera di Selangor.
    Malaysia telah Bankrap kerana rasuah. tetapi apa yang berlaku sekarang Lim Guan Eng telah ditangkap dan dibicarakan ke Mahkamah atas tuduhan menyalah guna kuasa Ketua Menteri hingga membolehkan kroninya mendapat untung atas angin RM59 juta dan sebagai imbal balas Lim Guan Eng mendapat banglo di bawah harga pasaran hanya RM2.8 juta dari nilai sebenar mencecah RM6 juta.
Melayu sering berperang menjatuhkan orang kaya kononnya makan rasuah manakala Dapigs tukang perangat dan rebut hasil keuntungan tanpa melayu sedar. Sedar-sedar dah jadi jutawan dan hasil duit tersebut disumbangkan untuk menghancurkan lagi orang melayu.

Lagi melayu bergaduh lagi kaya Dapigs.. PecahPalakMikir


No comments:

Isu Terkini

get this widget here