Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Thursday 21 July 2016

#scs14 Sedih Lihat #DOJ @DrWanAzizah Sekadar #MenDAPigsButa Takut @CmLimGuanEng

Wan Azizah dah membebel tahap Mendapigbuta dan gagal mengawal perasaan benci mengatasi kewarasan seorang bergelar MP atau Yang Berhormat. Di mana agaknya teletak kehormatan Wan Azizah. 

Isu DOJ terang-terang dinyatakan siasatan tidak membabitkan Datuk Sri Najib malah untuk mengaitkan 1MDB dalam kes ini. 1MDB sendiri tidak pernah ada aset di Amerika untuk menjalankan aktiviti-aktiviti seperti yang di dakwa DOJ. 

Pokok pangkalnya mana asas Wan Azizah hendak desak DSN letak jawatan atau bercuti. Tetapi berbeza dengan Lim Guan Eng yang terang-terang ada bukti nyata hingga telah diseret ke Mahkamah kenapa Jijah tidak sarankan perkara yang sama? 

baca lanjut pautan  bawah berkenaan detail dakwaan DOJ.



3 comments:

SAM72 said...

Satu dunia tahu hasil tangan siapa dahulu? Jangan nak nampak salah orang lain saja. Kalau tahu isu awal kisah ni cuba tanya balik pada SARAWAK REPORT. Siapa dalang dalam isu ini. Tak pun tanya pada Lester Milanyi. Okay.

Anonymous said...

Nampak sangat kebodohan pembangkang. DOJ cakap lain, lain yg dia spin. Yg malu 1 dunia adalah orang2 pembangkang juga, yg bangang tahap gaban sehingga tak memahami apa yg berlaku disekeliling. Najib ngan Obama ok je.

radzeeypaudzi said...

Apa nk di harapkn puak yg tak ada kmahiran brfkir aras tnggi,apa senarionye DOJ tak pham.apetah lg nk hadam fakta nyata.

Isu Terkini

get this widget here