Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Sunday 25 March 2012

Agenda PAS Hari-hari Kerja Menipu

Bila PRU13 makin hampir, makin kuat pula putarbelit PAS. Setengah mengaku Hudud akan dilakukan, ada yag kata hudud akan dilakukan kepada orang islam sahaja malah makin banyak kata bukan agenda utama serta tidak akan dilaksanakan. Bagaimana sikap berbelit-belit macam ini boleh dianggap PAS punyai ketokohan memimpin. Ada bagusnya PAS nyatakan satu pendirian yang mutamad bukan sekejap iya sekejap tidak.

Yang paling belit seorang penkarya HaramkahDelay. Menulis rencana ditegur ibunya sendiri "Kelantan tu dah lama dah PAS, tapi hudud depa tak buat pun". Terang-terang kena tegur sampai tidak terjawappun persoalan ibunya tapi masih juga berdalih dengan hujah entah kemana hala tujunya, tampa menyentuh kenapa gagal.

Keduanya penkarya tersebut bukan tidak tahu yang selama ini PAS tidak akan membawa hukum hudud sebagai perjuangan mereka. habis kenapa puak-puak PAS tidak mencanag seluruh Malaysia yang hukum hudud tidak dilaksanakan. Kenapa masih ada penceramah membawa agenda hudud sebagai agenda utama. PAS memang hari-hari buat kerja menipu rakyat. Larat ke lagi rakyat kita kena makan hasil menipu PAS yang tidak penah kesudahan? Larat ke?



No comments:

Isu Terkini

get this widget here