Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Sunday 25 March 2012

Minta Tolongpun Anwar Berpeluh!!

Sudah dekat-dekat PRU13 ini bermacam-macam akal Anwar untuk menimbus jejak-jejak nafsu serakah liarnya. Ini kerana kali ini apa cara, apa kos Anwar wajib menjadi PM kalau tidak, dia!! dia sendiripun tidak dapat bayangkan apa nasibnya nanti kalau gagal dalam misi terakhir menawan Putrajaya.

Alkisah Anwar sedang berura-ura untuk mengheret Nallakaruppan ke makamah kerana menuduhnya biseksual. Maka bersorak-rialah puak-puak Pakatan Haram mendengarkan ura-ura Amwar akan bertegas menyaman sesiapa sahaja bawa cerita pasal biseksual. Baru berura-ura sudah gempak gempita keseronokan puak-puak Pakatan Haram.

Tiba-tiba Nallakaruppan bukanya berseorang, dia mempunyai rakan-rakan berani mati yang turut sama minta tolong!! saya ulangi mereka MINTA TOLONG kepada Anwar saman kumpulan sokongan ini yang terdiri daripada Ummi Halfida, Senator Ezam dan Anuar Shaari. Fuhhh sampai bunyi minta tolong saman dan kalau boleh serta merta diheret ke Makamah pun tak apa.
 
Bukan apa Encik Anwar mereka dah lama menanti disaman dengan rela hati. Apa lagi saman la mereka biar tinggal sehelai sepingang biar bankrapnya perniagaan Ummi Halfida, Sebab dulukan Azwan Ali berjaya diperalat sampai perang besar dengan Ummi tapi sekarang Azwan Ali dah bertaubat. Azmin Ali apa cerita ni adik beradik sendiri tidak penah merestui perjuangan Anda. Kalau ibu sendiri tidak merestui Anak, buat apala rakyat hendak merestui Azmin Ali sebagai seorang pemimpin.

Jalan yang terbaik saman je mereka-mereka ini, itupun kalau benar-benar Anwar yakin tidak menjerat leher sendiri. Sekarang ada orang berani minta tolong disaman sebanyak yang mungkin masih jua membuat Anwar teragak-agak. Boleh belahlaa Anwar untuk ditabalkan sebagai PM.

No comments:

Isu Terkini

get this widget here