Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Sunday 11 March 2012

Agenda Terancang Sabotaj PRU13- Part 1/4

Buat rakan-rakan seperjuangan dan rakyat Malaysia yang mencintai keamanaan dan kemakmuran tanah air. Sekarang telah tiba masa untuk kita bersama bersatu teguh dan berhati-hati dengan gerakan terancang Pakatan Haram, yang tidak penah putusasa mencuba menipulasikan Himpunan Hijau bagi menagguh-nagguhkan PRU13, kerana keadaan struktur Pakatan Haram masih dalam keadaan berterabur dan berpecah belah. Malah berberapa isu besar menyebabkan imej Pakatan Haram merudum jatuh. Kita terliti dahulu antara sebab yang dikaitkan dengan Himpunan Hijau.
  • Situasi semasa  yang bertimpa-timpa datang menjatuhkan kredibiliti Pakatan Haram terutama kes pemecatan Hassan Ali, yang menyebabkan akar umbi PAS di dalam situasi berkecelaruan, merungkap pelbagai persoalan samar-samar punca akan kebenaran antara Hassan Ali dengan PAS. Malah tindakan Hassan Ali menjelajah seluruh negara menyebabkan ramai atas pagar terpengaruh untuk beralih keluar dari Pakatan Haram.
  • Kecenderungan PAS bertelagah pendapat dan prinsip dengan DAP juga melahirkan sebab, rakyat hilang kepercayaan kepada PAS. Termasuk isu Murtad di Selangor yang mempunyai kesannya tersendiri.
  • Isu liwat!! Walaupun ramai beranggap kes ini telah tamat jalan ceritanya. Tertapi Pakatan Haram tidak boleh pandang rendah kerana ada 3 kelompok merugikan iaitu rakyat amat mempercayainya, was-was dan kurang pasti, sudah membuatkan Pakatan Haram kehilangan 3 kelompok yang mempercayai, was-was dan yang tidak mahu mengambil resiko.
  • Himpunan Seksualiti Merdeka yang di ketua Ambiga telah melahirkan 3 kelompok yang sama juga mengurangkan kadar sokongan kepada Pakatan Haram

No comments:

Isu Terkini

get this widget here