Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Sunday 11 March 2012

Agenda Terancang Sabotaj PRU13 siri 3/4


Pulang siri 1/4
Pulang siri 2/4




Pakatan Haram telah melantik Fuziah sebagai peneraju utama mengerakan rancangan menentang Lynas bersama dibantu Nurul Izzah dan Tian Chua. Fuziah bukanlah seorang yang pakar dalam isu Lynas, menghadapi tentangan kuat untuk memikul hal ini. 


Pendedahan Dato' Ti lian Ker, Ketua Bahagian MCA Kuantan, yang juga merupakan Anggota Jawatan Pusat MCA mengenai Lynas yang mencabar dan cuba membongkar siapa Fauziah. Saya berharap rakan seperjuangan membuka semua YouTube dibawah yang menunjukan bukti-bukti rancangan jahat Pakatan Rakyat.



















Sebenarnya Fauziah sering berperang dan berganduh di dalam twiter bagi mempertahankan tugasan yang diamanah majlis tertinggi Pakatan Haram. Apabila Dato Ti Lian Ker mencabar Fauziah berdebat, Fauziah akan lari mengelak bersembunyi dengan bantuan Izzah dan Tian Chua membantu secara 1001 jenis kaedah putar-belit. Malah Fauziah akan block mana-mana pihak cuba menyerangnya melalui twit. Setelah terlampau kerap diasak dari pelbagai pihak, akhirnya Fauziah bersetuju berdebat dengan bersyarat, berdebat apabila menjelang PRU13. Bijak bukan kelincikan mereka!! Bukan setakat itu tapi mereka juga sanggup membuat video propaganda memalukan seseorang bertaraf MP, penglibatan video Namewee termasuk hari keluarga. Semuanya bertujuan untuk meraih sokongan rakyat sebanyak yang mungkin apabila diperlukan menjelangnya PRU13. 

Dibawah saya sertakan lapuran Sinchew Daily News yang menggambarkan bagaimana Himpunan Hijau 03 dapat menggangu-gugat PRU13 atau menjadi jalan terakhir menafikan kekalahan. Kenapa dikatakan mereka perlu menafikan kekelahan dengan cara Himpunan Hijau, jika Pakatan Haram kalah segala isu kepincangan pentabiran Selangor mampu mengheret ramai ahli Pakatan Haram ke muka pengadilan. Akibat paling besar, segala-galanya bakal terencat untuk jangka panjang jika mereka gagal menawan Putrajaya.

Sebagai rakyat Malaysia yang cintakan keamanan, kita harus bekerjasama menentang organisasi anasir jahat terancang dengan terus-menerus. Selamatkan Malaysia dari khianatan Pakatan Haram. Fikirkanlah samada anda hendak menentang atau menyesal dikemudian hari?
Sinchew Daily News
Perkara: perhimpunan Hijau Kuning 2.0 Kuantan Pahang
Ruangan: dalam negeri m/s 04
Tarikh: 1 Mac 2012 (Khamis)

No comments:

Isu Terkini

get this widget here