Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Friday 16 March 2012

Bencikan Duniawi, Rela Jadi Talibarut DAP

TUDIA MAK AIIIH!! Siapa belum kenal dengan Aspan Alias, bekas Blogger UMNO Negeri Sembilan yang kini seronok menyertai DAP. Itu dia orang melayu rela berjuang bersama dengan fahaman komunis. Blogger Sakmongkol itu banyak menyingkap sejarah lama ketika bersama UMNO sehinggalah beliau membuat keputusan untuk bersama Pakatan Rakyat dengan menyertai DAP. Konon-kononnya DAP dapat memebela orang melayu sepertinya.

Kalau masuk PAS tu taklah kisah sangat, lantak kau lah. Tapi kalau ada jenis melayu jenis hendak jadi tali barut DAP. Memang susah hendak diharapkan. Apa dah tak ada parti melayu lainkah yang sampai tergamak hendak menyertai DAP. 

Siapa tidak kenal dengan fahaman DAP yang terkenal dengan sikap pilih kasih kepada islam dan melayu. Orang PAS pun tahu tapi mereka berdiam diri kerana kemaruk ke putrajaya. Tapi bila ujud melayu macam ni. Huhh habis-habis rosak bangsa kita.

Yang menariknya sempat juga mamat ni meyumpah Najib supaya jadi ketua pembankang. Sukahatilah hendak sumpah atau tidak. Itu tidak penting kerana Tranformasi Kebajikan Najib lebih hebat dari sumpah mamat Aspan Alias.

Mengenai ulasannya mengenai duniawi di Harakah.
Dalam kenyataannya, Ariff banyak mengulas tentang perangai dan sikap pemimpin UMNO yang tidak mahu berubah dan gemar mengejar duniawi menjadi punca dia meninggalkan parti itu.
Adakah dia menyertai DAP kerana berjihad ke jalan Allah atau menegakan syiar islam ataupun hendak membela nasib melayu. Adakah Aspan Alias buta yang kaum india yang lebih ramai menyetai DAP kena kelentong hidup-hidup dengan DAP. Adakah Aspan Alias akan gembira apabila DAP memperlakukan sedikian rupa kepada melayu apabila mula memegang kuasa tertinggi. 

Aspan Alias cuba memperdayakan orang-orang melayu dan islam supaya menjadi mangsa-mangsa seterusnya DAP. Agak-agaknya Aspan suka sangat dengan Lim Guan Eng jadi perdana menteri. Ingat zaman komunis sahaja ada melayu hendak jadi tali barut tapi sekarang pun makin ramai.

1 comment:

Anonymous said...

Othman Wok Malaysia..
Impian nak jadi calon tak tercapai sewaktu mengampu UMNO ..
Kini terpaksa mengampu DAP ..
Dasar Aspan Pundekkutty ....

Isu Terkini

get this widget here