Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Friday 30 March 2012

Nik Aziz Buka Lagi Peluang Jaminan Ke Syurga "Free" Khas Buat Pengundi PRU13


Memang pening kalau dilayan sangat dengan apa yang diperucapkan oleh Nik Aziz. Sekali lagi Nik Aziz mengaku dengan pendiriannya meneruskan kempen menegakkan syiar Islam dengan menekankan soal syurga apabila seseorang itu melahirkan sokongan kepada parti itu(PAS). Itulah petikan dari wawanca antara Nik Aziz dengan wartawan Sinar Harian.

Walaupun ada setengah pendapat terutama yang fanatik mengatakan sesiapa yang ilmunya cetek tidak akan faham dengan apa yang diperucapkan Nik Aziz. Dari situ kita sudah namapak ayat samar-samar maksudnya, mampu memperngaruhi sesiapa saja yang kurang ilmu percaya undi PAS sudah pasti masuk syurga. Nampakan rancangan yang patut diragui dan dipersoalkan. Apatah masih terdapat ramai lagi penduduk luar bandar yang masih lagi tabsud dengan amanat Haji Hadi 1981 yang antara menyebut Kerana kalau kita mati melawan puak-puak ini, mati kita adalah syahid. Mati kita adalah Islam! Kita tidak perlu masuk Budha. Kita tidak perlu masuk Hindu. Kita tidak perlu masuk kristian. Tapi kita menjadi kafir dengan mengamalkan politik suku agama suku!”. 

Sudah pasti makin ramai yang mengangap undi PAS masuk syurga. Tertapi apabila ada orang menuduh PAS memperalatkan syurga sebagai balasan mengundi PAS, Nik Aziz orang pertama mengatakan itu fitnah. Kenapa jadi bergitu, kerana mereka takut pengundi-pengundi bijak agama termakan dengan tuduhan itu. 

Dalam masa yang sama Nik Aziz menyentuh kononnya mereka menegakan syiar Islam. persoalannya dimana pembuktian mereka menegakan syiar Islam, padahal PAS akhir-akhir ini seringkali melanggar akidah, syariat dan rukun, semuanya dibungkus seperti sampah sarap? Jadi dimana sebenarnya PAS menegakan syiar Islam atau PAS sebenarnya mempolitikan Islam demi kemenangan termasuk mempolitikan Masuk Syurga dengan harapan pengikut-pengikut fanatik PAS tidak ragu-ragu tentang harapan mereka ke syurga kerana setia dengan PAS. Hebat bukan PAS mampu rasuahkan rakyat dengan pintu syurga. hendak tahu lebih lanjut baca lampiran ini  Entahlah macam PAS ini halal keluarkan apa sahaja kenyataan mengikut kesesuian masa dan keperluan misi mereka.

1 comment:

AdeeyaMayeesa said...

politik dah kotor. semua pon salah. bukan masalah satu parti, tapi sume parti. jadi jgn menunding jari pada pasa saja. BN pon same. Yg menulis, mohon menulis dengan fakta dan ilmu yg penuh didada. Apa yg tiada jgn ditambah. Terima kasih.

Isu Terkini

get this widget here