Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Thursday 29 March 2012

Revolusi Permikiran Komunis Moden Dalam Ultra Kiasu


Zaman kegemilangan komunis telah lama berakhir. tertapi budaya membawa pengaruh komunis makin menjadi-jadi. Penglibatan melayu juga semakin meluas. Melayu rela mengkhinati bangsa sendiri demi kuasa walaupun dari parti yang mengaku islam. Baru-baru ini DS Najib telah berjanji untuk menyelesaikan berberapa tuntutan dari Dong Zong atas inisiatif Najib ingin menjaga kebajikan rakyat meliputi semua pihak walaupun berbeza kaum.

Kebiadapan Dong Zong mengugut PM, mengadakan demonstrasi Ultra Kiasu yang turut diapi-apikan oleh PKR dengan memainkan sentimen yang boleh mengakibatkan rusuhan antara kaum pada akhirnya.

Bukan susah hendak faham apa niat sebenar PKR yang majoritinya melayu. Tindakan terdesak PKR hanya kerana mahu mempergunakan apa sahaja peluang yang memungkinkan mereka menang PRU13 kerana ini adalah PRU kalah mati. Tampa memikir kesannya apabila terlampau jauh terjebak di alam Ultra Kiasu. Apatah situasi Anwar dalam bahaya jika tersalah langkah penghintungan.

Berdasarkan jumlah tuntutan Dong Zong yang banyak, adalah mustahil untuk ditunaikan serta merta. Bukan semua tuntutan dapat dilunaskan tampa sesi penilaian dan pembahasan. Kita dalam negara majmuk harus faham semua bangsa ada kehendak tuntutan masing-masing. Berterima kasih la sikit bila PM bermurah hati untuk menyelesaikan berberapa perkara seberapa segera.

Semuanya suatu yang terancang! Dong Zong bertindak sedemikian atas unsur dorongan pihak-pihak tertentu terutama Ultra Kiasu, tentunya untuk meraih kuasa pengundian PRU13 yang memihak kepada Pakatan Haram. Oleh kerana melayu kian berpecah maka makin ramai ujudnya suara-suara biadap Ultra Kiasu mencabar keharmonian berbilang bangsa yang subur di negara tercinta. Malah tidak mustahil bila mereka makin naik kepala bertindak agrasif dengan cuba mengubah dasar empat perkara Agama, Bangsa, Raja dan Negara, menjadi permainan terbaru mereka untuk merampas kuasa mutlak.

Samada PAS sedar atau tidak. PAS sedang mengajar melayu menghina bangsa sendiri supaya hilang erti jati diri menghormati keturunan melayu. Inilah perang saraf halus demi melebarkan lagi jurang pepecahan sesama melayu yang dalangnya Ultra Kisau sebagai mentor PAS.

Spesis-spesis ULTRA KIASU memang sudah pandai memikat melayu, berjanji kepada yang selaras menurut hak-hak kaum dalam Perlembagaan. Semuanya untuk mengelak dari dilabel rasis dan perkauman. Penipuan ini bakal memikat golongan melayu masuk dan terperangkap dalam rancangan jangka masa panjang yang seiras dengan Revolusi Pemikiran Komunis Baru. Walaupun adakalanya perlu memendamkan prinsip asas perjuangan Ultara Kiasu demi mengikut jadual jangka panjang hingga ke matalamat utama tampa terbantut.

Memandangkan melayu suka berpolitik walaupun sampai kebulur. Tentulah sifat ini akan menjadi satapan mewah buat Ultra Kiasu. Semakin jauh melayu berpecah, semakin luas hak milik melayu tergadai. Sedarlah dari mimpi siang, sebelum menagis dalam penyesalan yang terlewat.


No comments:

Isu Terkini

get this widget here