Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Saturday 28 April 2012

BERSIH 3.0 Bunga-bunga Mencari Pasal Dengan Polis Sudah Bermula


Nampaknya Bersih 3.0 bakal melahirkan lagi satu babak pergaduhan dengan polis apabila wakil-wakil Pakatan Haram sudah turun mengapi-apikan penyokong Bersih 3.0 menyebabkan keadaan BERSIH 3.0 Bunga-bunga Mencari Pasal Dengan Polis Sudah Bermula



BERSIH 3.0 Bunga-bunga Mencari Pasal Dengan Polis Sudah Bermula dengan Penampilan V . Sivakumar untuk mengapi-ngapikan peserta Bersih 3.0 yang boleh menyebabkan segalanya berada diluar kawalan. Apatah yang datang kebanyakan masih muda remaja yang sukar menilai lebih jauh tentang apa yang mereka lakukan.



BERSIH 3.0 Bunga-bunga Mencari Pasal Dengan Polis Sudah Bermula dengan anak-anak remaja yang hanya memikirkan keseronokan dari kemeriah memberontak menyebabkan mereka makin hilang kawalan dengan apa yang ingin mereka lakukan. Semuanya kerana ingin merasa bagaimna memberontak dari pemikiran singkat tampa memikir atas apa yang mereka perjuangkan. Yang untung siapa kalau bukan Anwar dan kuasa-kuasa luar yang mahu mengubah pemerintah dengan boneka mereka sendiri yang boleh dikawal selia sebagai tok dalang.



Jagalah anak-anak kita jangan jadi hamba Pengkhianat negara...

Nampaknya semua berhajat sangat untuk merosakan negara? Rujuk senarai pautan bawah untuk penjelasan lebih mendalam.

No comments:

Isu Terkini

get this widget here