Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Sunday 29 April 2012

Halalkan Keganasan Dengan Syurga Ciptaan Nik Aziz

Tahniah Nik Aziz, fatwa menghalalkan Bersih Nik Aziz telah melahirkan ramai perusuh jalanan menyebabkan kereta polis dibaling batu, atas cermin depan, sampai pemandu tak nampak, lalu terbabas, dan pemandunya dibelasah serta difitnah sengaja melanggar orang... Inilah dia FITNAH AKHIR ZAMAN. Nik Aziz mengia-iakan sebagai keganasan Polis. Awak telah Halalkan Keganasan Dengan Ciptaan Syurga Nik Aziz . Dengan menghalalkan kejadian ini dan mengucap taniah kepada perusuh Bersih. Memang laknat tindakan ini.

Bagaimana dengan mangsa kena langgar diheboh-hebohkan mati itu, adakah Nik Aziz terlepas dari dosa-dosa ini. Adakah Nik Aziz jadi maksum tidak terlibat langsung dengan hukum ini? Rupa-rupanya selama ini Nik Aziz hanyalah sekadar seorang melahirkan perusuh negara. Bagaimana patut digelar Tok Guru menghasut rakyat merusuh! Tok Guru Keganasan, Tok Guru Pemecahbelah bangsa tapi seorang murid yang setia kepada Ambiga pendukung Kemurtadan Negara dan anak murid kepada Anwar Pendukung Keselamatan Israel dan Raja Bisexual sepeti mana didedahkan oleh Nallakaruppan. Bagaimana seorang bergelar Tok Guru menjadi anak murid kepada dua perosak ini. Sudah jelas PAS memang terkeluar dari Sunnah rujuk sini

Patutlah penampilan Nik Aziz semakin riak dan sombong sebab keikhlasan perjuangannya sudah tiada lagi rujuk sini

Alangkah lebih baiknya dia ajak kesemua peserta bersih bersembahyang hajat agar pemintaan meraka di makbulkan tapi Nik Aziz tidak percayakan hal itu lagi, malah lebih mempercayai kata-kata Ambiga Penegak Permutadan. Nik Aziz kau sudah tidak layak digelar Ulama sebaliknya ular-ular dalam semak. Apa fatwa yang menghalalkan gejala ini wahai Nik Aziz. Berilah alasan kenapa tidak patut kami melaknatkan Nik Aziz ?

3 comments:

Anonymous said...

Guru2 pondok di Kelantan dah gelarkan Nik Aziz sbg Mudalilul Am (Penyesat Umum) umat Islam. Jadi apa nak diherankan!

Anonymous said...

admin jgn jadi pemfitnah..tok guru tak suruh ahli2 nye merusuh..cuma suruh gi mnyatakan bntahan/tuntutan diatas penipuan kerajaan bn melalui ejennye..spr..

Anonymous said...

Oi bahlul anon 16:58, jangan nak pusing cerita, nik aziz suruh pergi melepas, yang kau pergi berak tu apapasal?
Kalau benda tu tak sama, maka sahlah kau telah termakan racun pas.
Kalau banyak melayu yang macam awak, maka sudah tiada siapa yang boleh nak menyelamatkan umat melayu keculi nyayok atau meninggal tGNA baru ada harapan.

Isu Terkini

get this widget here