Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Sunday 1 April 2012

Muslimat Kantoi Dengan Wanita

Dewan Muslimat PAS Pusat yang kecoh sebelum ini dengan lagu pop ala gereja dengan lirik maki-hamun "UMNO mampus". Ala yang berpudah bertudung litup mempamirkan wanita muslim tapi dicemarkan dengan perangai-perangai rosak akhlak. Malu PAS punyai muslimat macamni, mungkin sejak-jemenjak PAS makin arkab dengan DAP dan PKR sampai berjangkit ke muslimat.

Muslimat telah mencabar Wanita buktikan air warna merah dekat Kelantan itu tidak bersih. Emmm dah warna merah dikatakan jernih juga oleh muslimat Parti Adat Sosial, tak tahulah nak kata apa lagi dan kalau air itu juga membuktikan betapa hebatnya Nik Aziz mentabir Kelantan. Hehehe lagi-lagila pening, pakat main cakap je tapi masalah air dah 20 tahun tak penah-penah selesai juga. Lagi menarik Jabatan Kesihatan mengakui air dekat kelantan ada e coli.

Bukan setakat itu Nik Aziz sendiri mengaku air dekat Kelantan kotor dan apa lagi yang Muslimat hendak melalut. Emm Muslimat tak apalah! namapun angkatan kaldai DAP kan! kan!

KOTA BAHARU, 21 Nov (Bernama) — Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat mengakui air di negeri ini kotor dan antara punca utama kekotoran tersebut adalah pembangunan di kawasan hulu negeri ini. Bagaimanpun, beliau yang juga Mursyidul Am Pas, berkata pihaknya tidak mengetahui apakah tahap seriusnya kekotoran itu sama seperti yang dilaporkan dalam akhbar semalam. Malahan beliau berkata pelbagai usaha dilakukan oleh kerajaan Pas Kelantan dalam mengawal pembangunan di Hulu Kelantan seperti aktiviti pembukaan tanah untuk mengelakkan daripada berlakunya pencemaran alam terutamanya sungai. 

“Saya akui benda itu (kekotoran air) berlaku, tetapi sampai ke tidak seperti diperbesar-perbesarkan itu soal kedua kerana memang Kelantan orang terliur, dia serang tidak pasal-pasal tetapi dia kena ingat lain daripada Sungai Kelantan pun kotor juga. “Pembangunan di Hulu Kelantan dan Lojing banyak, walaupun kita kawal tetapi ada saja kebun-kebun sayur yang melanggar peraturan sebab itu keadaan begitu,” katanya kepada pemberita di sini hari ini. 

No comments:

Isu Terkini

get this widget here