Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Monday 2 April 2012

Siri Jelajah Mencari Kaldai Melayu

Zairil Khir Johari, penulis blog Ariff Sabri Abdul Aziz dan Aspan Alias yang merupakan talibarut tegar DAP yang kononnya berjuang kerana melihat UMNO semakin duniawi tapi entahlah berapa ganjaran untuk khidmat mereka dengan DAP. Sedang giat menjajah minda melayu supaya bersetuju menjadi generasi kaldai DAP. Kegiatan ceramah DAP khas untuk menarik sokongan mula bergerak dalam berberapa siri ceramah yang cuba menghalalkan perjuangan DAP dan juga telah mendapat tauliahkan oleh PAS sebagai Halal.

Isu yang utama diperjuangkan DAP bukan sebuah parti cauvinis dan perkauman. Walaupun hakikatnya DAP sememangnya bergitu. Semua boleh berubah disaat-saat PRU13 hampir menjelma, semua janji-janji mula ditabur DAP melalui talibarut melayu yang tidak pentingkan lagi akan kepentingan bangsa.

Dalam masa mereka memujuk melayu sempat juga DAP menyokong Dong Zong yang macam-macam hendak dituntut, dan orang Melayu tidak mahu berfikir yang ini negara Malaysia milik orang melayu asal pun nama TANAH MELAYU. Kenapa melayu hendak terikut-rikut mengadai tanah sendiri demi Ultra Kiasu demi matalamat pribadi Pakatan Haram. DAP semakin mengada-mengada dan melayu pula hendak jadi talibarut.

Itulah kesan hasil dari usaha keras Nik Aziz dan PAS mendesak melayu bencikan kepada bangsa melayu sendiri. Hairan juga, kenapa hendak jadi kaldai DAP sedangkan melayu sendiri tidak terima secara langsung dari puak-puak Ultra Kiasu. Kalau melayu tidak pandai berbahasa mandrin jangan harap hendak tumpang kompany Ultra Kiasu. Sejauh mana pula melayu Pulau Pinang terbela atau setakat cakap sahaja tapi pengisian tiada! Tanah wakaf masjidpun mereka gadaikan jadi duit? Inilah melayu bila berpolitik biar tergadai, biar papa kedana kerana hati semakin kacau. Memang pecah kepala memikir bangsa sendiri yang tidak penah tahu untung. Rujuk prihal Ultra Kiasu

No comments:

Isu Terkini

get this widget here