Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Saturday 21 April 2012

Pendedahan 4 Bukti Jelas Anwar Biseksual

Pendedahan 4 bukti jelas membabitkan Anwar Biseksual. Dari sini wajar rakyat Malaysia menimbangkan semula kewajaran samada membenarkan seorang yang berstatus biseksual memegang jawatan Perdana Menteri bagi mentabir negara berstatus Negara Islam.

Bekas kawan baik Datuk Seri Anwar Ibrahim, Datuk Nallakaruppan telah menyatakan pendiriannya bahawa Datuk Seri Anwar Ibrahim merupakan seorang biseksual dan tidak layak menjadi Perdana Menteri ataupun seorang pemimpin kepada rakyat. Langkah ini telah berlanjutan dengan sidang GAP yang bertindak, Pendedahan 4 Bukti Jelas Anwar Biseksual  jelas yang boleh mempertkaikan status Anwar dan tiada peruntukan seorang biseksual boleh menjadi Perdana Menteri atau ketua pembangkang.

Malah Datuk Nallakaruppan mengatakan biseksual tidak layak menjadi Perdana Menteri atau ketua pembangkang, bukan di negara ini tempatnya. Malah Nakallakaruppan menawar diri untuk disaman walau RM500 juta sekalipun, semata-mata ingin Pendedahan 4 Bukti Jelas Anwar Biseksual, kepada rakyat Malaysia yang beliau bersifat berani kerana benar. Malah bekas sahabat baik Anwar Ibrahim yang bersama dalam sidang media tersebut ialah Datuk Seri Zahrain Hashim, Datuk Zulkifli Nordin, Datuk Gobalakrisnan, Anuar Shari, Zahid Mat Arip, Ruslam Kassim dan Ummi Hafilda Ali, adik kandung Azmin Ali. Turut tampil bersama merayu disaman kerana keberanian Mereka mendedahkan Anwar Bisexual. Tapi Anwar apa yang boleh dia lakukan?

Ummi Hafilda juga berkali-kali mencabar abang kandungnya, Azmin Ali untuk menyamannya berhubung kenyataan bahawa beliau seorang yang dayus kerana mendiamkan diri walaupun mengetahui bahawa isterinya, Shamsidar Taharin mempunyai hubungan sulit bersama Anwar. Malah Wan Azizah dan Shamsidar penah dicabar tampil buktikan yang mereka tidak bertegur sapa selama 12 tahun, tapi semua sidang akhbar yang dirancangkan Wan Azizah dan Shamsidar dibatalkan disaat akhir tampa alasan dan sebab? 








1 comment:

Anonymous said...

kesian...dia punya pasangan manyak tempat dia kasi tarok

Isu Terkini

get this widget here