Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Monday, 30 April 2012

Terbongkar Lagi Anwar Ibrahim Beri Arahan Buat Kekecohan BERSIH 3.0

Inilah akibat bila perhimpuan dalam jumlah yang ramai dengan semangatt menentang kerajaan. Kerana teruja keadaan yang ramai maka sering berlaku tindakan melampaui batas. Kenapa mereka menyembunyikan rasa bersalah keadaan tindakan rusuhan ini yang telah mencemar maruah negara? Adakah ini tujuan asal mereka? Persoalan juga buat Ambiga yang menafikan kesalahan mereka?


Komen Abu Aqif: Terima kasih untuk yang memberi maklumat. Sekarang semuanya sudah terbongkar. Kita sudah tahu siapa dalang yang memberi arahan supaya berlaku kekecohan


Diaorang kata ini perhimpunan Aman. Tapi Apsal Anwar Ibrahim bagi isyarat suruh rempuh halangan. Lepas tu bila Pendemonstran kena serang dia kat mana? Bila Pendemonstran kena balon, dia kat mana? Anwar Ibrahim bagi isyarat, barulah Pendemonstran naik semangat. So..?? Siapa dalangnya..??

1. Anwar Ibrahim bagi arahan = isyarat.
2. Azmin Ali bersubahat menyampaikan isyarat Anwar Ibrahim
3. Lepas tu Pendemonstran rempuh penghadang
4. Lepas kena rempuh, baru polis bertindak balas. Terima Kasih Polis
5. Jadi seterusnya apa yang berlaku, korang sendiri yang cari pasal kan?

3 comments:

Anonymous said...

Kenape video polis pukul pendemo tu x de, Kami nak tengok yang tu, yang ni x suprise langsung.

Official Web Submission said...

baru aku tau siapa datang dia.:D

WeW said...

Bodoh punya 09:52.....memang patut pun pendemo kna balun pihak polis...siapa melanggar sekatan polis......ikut lah undang2.....

Isu Terkini

get this widget here