Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Friday 25 May 2012

Ambik Kau Azmin Ali Dimaki-hamun Penduduk, Itulah Tamak Sangat!

Perhh!! Pedih yang amat buat Azmin Ali apabilia gilirannya pula di maki hamun penduduk yang tidak berpuas hati dengan cara pentabiran Pakatan Rakyat yang lebih mementingkan kroni dari memperjuangkan hak dan kebajikan rakyat. Sikap inilah menyebabkan rakyat betul-betul menyesal mengundi Pakatan Rakyat yang hanya pandai bercakap dari mengotai. Ini terbukti apabila mereka tidak sudah-sudah cuba merampas tanah yang menjadi tempat riadah rakyat, hanya semata-mata untuk tujuan membuat keuntungan. Adakah PKNS semata-mata untuk cari keuntungan dengan mengetepikan hak-hak Rakyat.
Kisah ini berlaku disekitar perjumpaan antara PKNS dengan penduduk SS7 sekitar Kelana Jaya terhadap bantahan projek pembagunan di padang PKNS, yang turut dihadiri Azmin Ali dan Nik Nazmi yang kedua-duanya teruk dimaki hamun. Lepas ini adalah puak-puak pecacai tuduh UMNO punya angkara pula.

Ini bukan kali pertamalah Perosak Rakyat dimaki-hamun oleh rakyat, tanyalah siapa baikpun Anwar Ibrahim, Azmin Ali mahupun Khalib Ibrahim semua pakat-pakat kena tidak habis ada sahaja cerita baru kena maki-hamun. Itu belum cerita kawasan-kawasan selangor yang tidak berani mereka masuki kerana penduduk kawasan itu telah lama sangat menanti hendak lepas geram kepada mereka. Terutama kawasan perumahan yang hampir serupa dengan kawasan perlupusan sampah. Berani ke
Bayangkan lah penduduk terasa dilayan macam orang penan. Apapun tak boleh Pakatan haram nih
Baguslah kita jatuhkan Pakatan Rakyat dari terus menyusahkan rakyat......

No comments:

Isu Terkini

get this widget here