Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Friday 11 May 2012

Kapal Singh Sergah Haji Hadi Menggigil Sekali Lagi

Alamak Haji hadi you tak tahu ke yang Kapal Singh Bro Besar dalam Pakatan Haram. Jangan lebih-lebih kalau berani cubalah ada pula kena langkah mayat bro!

Inilah maha sendiwara PAS membohongi Rakyat beragama Islam. Haji Hadi dan Nik Aziz sepakat mendustai rakyat Malaysia kononnya PAS boleh melaksanakan Hudud jika Pakatan Rakyat menang PRU13. Semua itu pembohong maha besar dari Haji Hadi dan Nik Aziz. Kalau benar-benar mereka boleh buat kenapa Kapal Singh Sergah Haji Hadi Menggigil Sekali Lagi. Kenapa Haji Hadi dan Nik Aziz tidak berani berpatah arang melawan dan membuktikan apa yang mereka janjikan kepada umat islam di Malaysia ini? Puncanya dari kenyataan Kapal Singh yang benar-benar membuktikan Haji Hadi dan Nik Aziz kaki kelentong.
Ahli Parlimen Bukit Gelugor itu juga berkata kenyataan Abdul Hadi adalah retorik semata-mata dan tanpa sebarang justifikasi.
"Amat dikesali akhir-akhir ini Hadi kerap mengeluarkan kenyataan dan kemudian terpaksa menariknya kembali. Saya telah katakan sebelum ini, dan saya katakan sekali lagi bahawa hudud tidak boleh dilaksanakan di Malaysia kerana ia jelas bercanggah dengan Perlembagaan," katanya dalam satu kenyataan hari ini. Sumber
Kapal Singh Sergah Haji Hadi Menggigil Sekali Lagi AMBIK KAU!! Sampai bila PAS hendak menipu rakat dengan mainan melaksanakan Hudud, Sedangkan PKR dan DAP terang-terang menolak. Alamak bro dalam Pakatan Rakyat PAS hanya kaldai je lah, Haiii Itupun tidak sedar ke?

No comments:

Isu Terkini

get this widget here