Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Tuesday 22 May 2012

Tembelang Cincin RM24 Juta DSP Rosmah Mansor Terbongkar

Terbeliak biji mata Mak Lampir, Mat Sabun dan Al Juburi apabila rancangan jahat mereka terbongkar akhirnya. Tenyata Pakatan haram ini tidak habis-habis mencari helah dan jalan untuk menyerang DS Najib Razak dan DSP Rosmah Mansor. Kerana ini yang buat mereka rasa terancam sesangat! 

Sekarang apa sudah jadi apabila Tembelang Cincin RM24 Juta DSP Rosmah Mansor Terbongkar hingga menjurus kepada sikap Pakatan Haram kepada puak-puak kaki fitnah.

Paling pantang puak-puak ini! suka sangat menyerang DSP Rosmah Mansor yang bergitu aktif dalam hal-hal kebajikan. Heran betul! dengan puak-puak ini! orang hendak membuat kebajikan dikutuk dihina! Siapa ada kaki tukar keluar fatwa lagi mengutuk, menghina dan memfitnah lagi. 

Bagaimana pula dengan orang yang buat Maksiat, Meliwat, dapat rawatan Dr Pakar sakit Tuan dalam Jamban, Biawak rampas tanah melayu, dan kaki putar alam cakap berjanji pandai sangat tetapi melaksana tidak pandai, itu sangat yang mereka puja-puja. Tidak ada kerja lain ke dari asyik memfitnahkan orang dan selamatkan kroni?

Sekarang kegiatan mereka terbongkar dengan Tembelang Cincin RM24 Juta DSP Rosmah Mansor Terbongkar. Sebab itu isu ini sudah tenggelam dalam mainan Pakatan Haram. Sebabnya sudah tidak mampu hendak putar belit lagi. 

Sebenarnya isu cincin RM24 Juta ini dibawa masuk untuk pameran mengutip derma! Yang akhirnya untuk mamfaat kerja amal, Iyelaah kalau ada kutipan duit pintu masuk adalah dana untuk program kebajikan! Tetapi diputar belitkan Pakatan Haram kononnya DSP Rosmah Mansur yang punya, 

Persolannya penah tak sesiapa nampak DSP Rosmah Mansur memakainya? 

Siapa yang gila sangat hendak pakai cincin seberat 48 kilogram?  

Bayangakanlah bagaimana agaknya kalau orang pakai cincin seberat itu dekat jari? 

Apa mampukah jari-jari Mak Lampir memakai dengan gayanya?

Mungkin Mak Lampir atau Kak Jah yang tergila-gila berangan hendak pakai. Apa jenis punya gila kalau macam itu! Bagaimana cincin itu seberat 48kg tengok youtube ini. Tembelang Cincin RM24 Juta DSP Rosmah Mansor Terbongkar

Masyidul Am TIBAI,Zahid Md Arip Mendedahkan Penipuan Cincin RM24 Juta Isteri Perdana Menteri Datin Seri Paduka Rosmah Mansor Yang Didedahkan Oleh Pembangkang. Beliau Berkata Demikian Pada Ceramah Kelab Tolak Individu Benama Anwar Ibrahim (TIBAI) Di Kampung Kerinchi,Lembah Pantai,Kuala Lumpur Pada 21 Mei 2012

No comments:

Isu Terkini

get this widget here