Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Monday 11 June 2012

Angkara MELAYU Anwar Ibrahim Dan Nik Aziz Buatkan Tun Mahathir Menanggis

Pratonton angkara MELAYU Anwar Ibrahim dan Nik Aziz Buatkan Tun Mahathir menanggis. Tetapi ini bukan satu berita yang menyedihkan Nik Aziz dan Anwar Ibrahim tetapi satu berita yang paling menggembirakan buat mereka. Wahal hakikatnya Tun Dr Mahathir menanggis bukan kerana Melayu yang tidak mengaku melayu seperti Nik Aziz mahupun Anwar Ibrahim!

Hakikatnya ayahda tercinta menanggis kerana anak bangsa hanyut dalam mainan perasaan dan angan-angan yang tidak bertempat. Apalah yang hairan sangat kegembiraan Nik Aziz dan Anwar Ibrahim kerana kedua-duanya hanyalah perasit yang merosakkan bangsa!

Ayahda bingungkan anak bangsanya makin lupa asal usulnya, makin lupa bagaimana mereka merempat dan meminta. Tetapi sekarang anak generasi baru ini telah berjaya menikmati nikmat yang diperbaharui saban hari! Itu berkat dari allah keatas hasil usaha tokoh-tokoh melayu yang tidak penah berasa penat dan berputus asa berjuang dengan matalamat memberi satu wawasan buat generasi anak bangsanya yang akan datang! 

Tetapi anak bangsa generasi baru hanya berminat menyaksikan Tun Mahathir menanggis! Sekarang ini makin genarasi anak bangsanya ramai termakan dengan rayuan mainan perasaan Anwar  Ibrahim yang ketakutan! dan Fatwa lebih berasaskan nafsu Nik Aziz yang semakin tertekan dengan kempunan. 

Mungkin dengan kembali kita ke zaman asal yang penuh kedaifan! baru akan membuatkan kita sedar dan bersatu semula? Itulah yang membuatkan ayahda menanggis kerana dia sediri mengaku yang dia takut anak bangsa musnah dengan nafsu sendiri! Wajarkah kita endahkan tanggisan seorang yang benar-benar berjasa besar kepada Malaysia! Pratonton Angkara MELAYU Anwar Ibrahim Dan Nik Aziz Buatkan Tun Mahathir Menanggis

No comments:

Isu Terkini

get this widget here