Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Monday, 11 June 2012

Pedihnya Air Muka Nizar Jamaluddin Dijatuhkan Depan Khalayak Ramai

Inilah akibat manusia yang tidak berlajar mengenal siapa dirinya! Kalau dirinya sendiri tidak pandai dihormati apatah diri orang lain!

Sikap bongkak dan bodoh sombong menyebabkan Pedihnya Air Muka Nizar Jamaluddin Dijatuhkan Depan Khalayak Ramai yang terdiri dari berbilang kaum. Nizar sepatutnya sedar yang kebiadapan peibadinya telah dipersoalkan oleh berpuluh ribu rakyat Johor yang hadir menyembah taat setia kepada Tuanku

Rakyat Johor amat setia kepada DYMM Sultan Johor tampa mengira warna bangsa dan agama! Kerana mereka sedar Sultan adalah tunggak perpaduan mereka. Tetapi sikap tidak bertangungjawap Nizar hanya menyebabkan perpecahan perpaduan rakyat berbilang kaum seperti mana menjadi kaedah dan corak pendekatan PKR! Sekarang timbul satu lagi sejarah Pedihnya Air Muka Nizar Jamaluddin Dijatuhkan Depan Khalayak Ramai

Terlampau bayak isu menyentuh institusi beraja negara yang di lakukan PKR dan Pakatan Rakyat! Mereka mempergunakan apa jua kaedah tampa ada batas, semata-mata inginkan kuasa. Sifat tidak bertangungjawap sebergini wajar ditolak kerana mereka telah mencermin peribadi PKR dan Pakatan Rakyat tidak bertangungjawap dengan rukun negara.

Kini ditambah peristiwa Pedihnya Air Muka Nizar Jamaluddin Dijatuhkan Depan Khalayak Ramai adalah cukup buat mereka jadikan pengajaran suapaya insaf! Tetapi jika seringkali berulang-ulang tingkah kebiadapan mereka! Adakah patut kita mengharap dan menghormati Pakatan Rakyat?

Jika ada pemimpin yang tidak mahu menghayati dan menghormati rukun negara adalah wajid untuk kita menghalang habis-habisan! Kerana mereka ini adalah perasit dan perosak kepada kesetabilan negara!

18 comments:

Anonymous said...

anwar tak patut dilayan , tak layak dihormati , mereka kurang ajar biadab ! ingat apa Pr lakukan masa demo bersih ? ingat apa PR fitnah PM pasal Altantuya ? ingat apa anwar lakukan masa demo haram 98 ?

anwar yg mengajar kekerasan , anwar yg ajar kurang ajar , anwar yang mendidik kebiadaban ! sekarang anwar bercakap pasal moral , pasal adat , pasal akhlak ?

berakhlak sanggat kah anwar ? baik sanggat kah anwar ? hanya orang bodoh percaya cakap anwar !!

anwar tu gila ..gila babi , gila seks , gila jubur , gila betina !

Anonymous said...

Apa sebenarnya yg Nizar ckp? Yg saya faham dia concernkan rakyat miskin bukan hina Sultan Johor...Macamtu jga MAZA ckp...

MIRINDAOREN aka WAN said...

daulat tuanku..... bangga jd rakyat sultan....

MIRINDAOREN aka WAN said...

jgn lantang bersuara

Anonymous said...

dia punye point ye lah...nak beli no tu boleh...yg pegi bgtau satu Malaysia sape suruh. senyap2 sudah la...ni war2kan kat media...mmg la ada yg tak puas ati...cuba senyap2...mesti takde isu politik...byk je statement dari FB or mana2 yg menghina Sultan...tapi takde tindakan pun...yg jadi mangsa org pilitik. nampak sgt taktik kotor politik! hampeh nyer arus perdana!!

Anonymous said...

mmg muka poyo la.setakat dengor orang ngumpat n fitnah pas tu gi heboh kat org lain baik dok diam bro..

Anonymous said...

adakah sultan lansung xboleh di persoal kn..sedang kan saidina umar pernah mengkritik rasulullah..dan sesungguhnya debu di hidung kuda para shabat itu lebih mulia pada kita manusia biasa ni..xkn tegur sikit xbley..nk kata maksum mmg tipu la..kalo tegor pun xbley,alangkah sempit nya pemikiran rakyat malaysia..aduhai..malu pun ade..

Anonymous said...

NK CONCERN PASAL KEMISKINAN XPERLU NK KAITKAN NEGERI JOHOR , NAK SURUH BINA RUMAH UTK ORG MISKIN BAGAI.. ASAL BILA ORANG LAIN XNAK SIBUK2 CONCERN ? BILA SULTAN JOHOR DPT NO PLAT CMTU LAGI NK SEMAK ? RAKYAT XBISING APE2 , SO YG BERIA RIA SGT CM RAKYAT XYAH NK SEMAK :)

Anonymous said...

yang dia concern kan adalah pembaziran yang tak sepatutnya berlaku tak kira duit sendiri atau duit rakyat..tu ajee

Anonymous said...

Nizar sendiri jenis pembazir penting diri layak ke yegur org

Anonymous said...

Cakap bia berasas,,selidik dulu..

Anonymous said...

taat sokong membabi buta kadang2 org melayu ni tak sedar diri..

firdaus said...

Sultan bukan maksum sampai tak boleh ditegur....

Anonymous said...

betul2 sultan bukan maksum tetapi orang PAS memang tak boleh ditegur mengalahkan maksum. Emmm pelik la pulak bunyinya

Anonymous said...

bazir ape nye?? duit tuh bg dkt kerajaan jugak..
yg hebah'n bkn sultan tp media..
pasal duit rakyat yg byk m'habis'n bkn sultan.. tp wakil rakyat.

Anonymous said...

BN- cbe btul'n segala kepincangan yg ada or d'dkwa oleh pembangkang.

Pembangkang- bngkang la selagi patut.

Anonymous said...

Kalau kita benar benar berakal kita akan dapati bahawa catatan Nizar dalam Twitternya langsung x ade unsur unsur biadap terhadap Tuanku Sultan Johor, bandingkan dengan apa yang ditulis oleh uncle seekers dalam blognya yang bukan sekadar biadap malah menghina dan menelanjangkan aib keluarga diraja johor, cubalah baca, sudah ada 47 bab ditulis. Mengapa langsung tiada tindakan polis? Biasa lah, ni kan malaysia. Jangan tetkejut jika isu ini menjadi sebab Parti Keris Takde Sarung boleh lingkup di johor.

Anonymous said...

Kalau kita benar benar berakal kita akan dapati bahawa catatan Nizar dalam Twitternya langsung x ade unsur unsur biadap terhadap Tuanku Sultan Johor, bandingkan dengan apa yang ditulis oleh uncle seekers dalam blognya yang bukan sekadar biadap malah menghina dan menelanjangkan aib keluarga diraja johor, cubalah baca, sudah ada 47 bab ditulis. Mengapa langsung tiada tindakan polis? Biasa lah, ni kan malaysia. Jangan tetkejut jika isu ini menjadi sebab Parti Keris Takde Sarung boleh lingkup di johor.

Langgan Melalui Email

Lagi Post Pecah Palak Mikir