Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Monday 4 June 2012

Anwar Akan Buat Rusuhan Ala Tahrin Square Malam Keputusan PRU 13

Memang telah diduga sama sekali kehadiran Anwar Ibrahim dalam Pakatan Rakyat hanyalah sebagai perosak negara. Melihat Anwar Ibrahim dalam situasi politik semasa Malaysia. Sememangnya dalam keadaan hilang keyakinan untuk mencapai kemenangan pada PRU 13. Anwar Ibrahim sendiri tidak yakin menang! Apatah lagi situasi negeri Selangor di bawah PKR dilihat gagal mentabir dengan baik. Sebaliknya banyak isu kelemahan Kerajaan Selangor terbongkar dari satu demi satu tampa apa-apa penyelesaian yang menyakinkan rakyat. 

Bersih 1, 2 dan 3 adalah langkah awal Anwar Ibrahim menanam benih kebencian rakyat kepada kerajaan pusat. Semua ini sebagai pelan menuju kepada malam PRU13, yang mana Anwar Akan Buat Rusuhan Ala Tahrin Square Malam Keputusan PRU 13 sekiranya ramlan kekalahan menjadi benar. Manakala DAP bakal meraih keuntungan tampa perlu bersikap resis dan manakala PAS lebih kepada kaldai yang sentiasa menurut arahan. Malah dalam PAS sendiri ramai perasit yang pro kepada Anwar Ibrahim.

Pada hakikatnya PAS dan DAP sememangnya ingin terlibat memenangi PRU13 tetapi kalau peluang pelan Anwar Akan Buat Rusuhan Ala Tahrin Square Malam Keputusan PRU 13, jika berjaya tentu rugu tidak menikmatinya sekali bukan!! Apatah PAS dan DAP sendiri telah terlibat dalam Bersih secara langsung!
Bertitik dari itulah Anwar sentiasa menyiapkan pelan yang boleh memberi dirinya menjadi Perdana Menteri dengan menghasut rakyat supaya sentiasa mempertikaikan Pilihan Raya dan Suruhanjaya Pilihan Raya. malah Anwar Ibrahim sentiasa menjalinkan hubungan kuasa luar sebagai pelan perlenkap yang boleh memberi sokongan di malam PRU13. Ikuti Youtube ini  untuk anda mengetahui lebih detail.
Dalam masa yang sama juga gabungan PKR, DAP dan PAS dalam Pakatan Rakyat sepasat mempolitik isu pendatang asing sebagai usaha mengapi-apikan rakyat yang dawaan mereka itu benar. Wahal belum ada seorang yang didakwa pengundi hantu dapat ditangkap dan dibawa oleh mereka
Awas pelan Anwar Akan Buat Rusuhan Ala Tahrin Square Malam Keputusan PRU 13 bukan setakat menghacurkan negara malah menghapuskan hak-hak orang melayu dan islam malah tidak mustahil akan melibatkan institusi negara beraja. Sebab itu PPM melihat apa yang Hasan Ali buat dalam Jati kena pada masanya. Marilah kita pertahankan negara ini dari manusia yang tamakkan kuasa semata-mata dari kita dan anak generasi baru menyesal tak sudah-sudah.

No comments:

Isu Terkini

get this widget here