Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Sunday 3 June 2012

Apa Punya Kebodoh Khalib Ibrahim SELCAT Selangor Boleh Bentang Projek Menggunakan Pelan Salah Print Selama Bertahun-tahun

Khalib Ibrahim manusia jenis apa sehingga tidak sudah-sudah cuba memperdayakan dan menipu rakyat Selangor. Ini yang penduduk bangkit mempersolkan cubaan menipu rakyat yang konon status padang telah ditukar semenjak BN memerintah. Itulah taktik helah cicak mengkarung gagap yang cuba sedaya upaya mencari perluang memperdayakan penduduk Kelana Jaya semata-mata membolehkan pemaju menjalankan projek. Ini yang menyebabkan Penduduk Bangkit  mempersoalkan sikap Khalib Ibrahim yang boleh dianggap sebagai cubaan menipu rakyat.
Pelik memang pelik dan lawakpun banyak juga Apa Punya Kebodoh Khalib Ibrahim SELCAT Selangor Boleh Bentang Projek Menggunakan Pelan Salah Print Selama Bertahun-tahun Khalib Ibrahim inggat ini budak tadika ke? 

Ini merujuk kepada Penyelaras Dun BN Seri Setia,Datuk Haji Abdul Halim Bin Samad mendesak kerajaan negeri Selangor memberi penjelasan terhadap isu dua status pewartaan padang itu yang dilihat saling bercanggah. Disini telah timbul satu persoalan pelik bin ajaib! Bagaimana padang yang diwartakan sebagai hijau dan tidak boleh dilakukan sebarang pembangunan! telah bertukar pada 2011 dan dibentang 2012, status padang bertukar menjadi warna biru yang bermasud komersil yang boleh dibuat pembangunan. 

Siapa dalang sanggup menukar status tanah demi menghalalkan projek mega yang menidakkan hak penduduk Kelana Jaya. Adake patut diberi alasan salah print sehingga tahap untuk memperbodoh-bodohkan rakyat? Apa Punya Kebodoh Khalib Ibrahim SELCAT Selangor Boleh Bentang Projek Menggunakan Pelan Salah Print Selama Bertahun-tahun 

Memang patutlah Penduduk Bangkit mempersoalkan tahap Khalib Ibrahim yang sering mencari salah UMNO BN untuk melindungi agenda sulit mereka!

Heran betul kenapa bergitu beria-ia sangat si Khalib Ibrahim mencari helah demi membela permaju projek? Apa yang tersirat disebalik permainan ini hingga sanggup bersusah payah memujuk rakyat demi membolehkan projek mereka dijalankan? Kalau sudah tidak boleh bermakna tidak bolehlah! tetapi kenapa mereka ini terlampau berkeras sangat? Mesti ada sesuatu yang tersembunyi disebalik kegairahan Pakatan Rakyat? Jangan sampai Penduduk Bangkit Buktikan Khalib Ibrahim Jenis Penipu dengan lebih agrasif lagi! Pulangkan hak rakyat dan jangan terlampau tamak hingga menafikan hak-hak rakyat! Ishh memang lawaklah Apa Punya Kebodoh Khalib Ibrahim SELCAT Selangor Boleh Bentang Projek Menggunakan Pelan Salah Print Selama Bertahun-tahun ini je kemampuan SELCAT memang bangang habis dapat kerajaan negeri macam ini!!

No comments:

Isu Terkini

get this widget here