Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Tuesday 5 June 2012

Kali Ini Anwar Ibrahim Pula Menyumpah Pakatan Rakyat Bersama-sama Penyokong Negeri Sembilan

Apa dah jadi beb! Anwar Ibrhim pula menyumpah Pakatan Rakyat selepas Khalib Ibrahim dan Nizar Jamaluddin. Memang sah kalau dah 3 kali ahli meyumpah alamat terkuburlah Pakatan Rakyat. Alahai kadang-kadang Allah beri pertanda dalam keadaan yang tidak diduga! Kali Ini Anwar Ibrahim Pula Menyumpah Pakatan Rakyat Bersama-sama Penyokong Negeri Sembilan

Itulah kalau dah asyik sangat menghina dan mencaci orang lain hingga tidak ada cuti, akhirnya Anwar Ibrahim menghina, mencaci dan menyumpah diri sendiri. Huhu best betul Anwar Ibrahim berkaraoke yee! Anwar Ibrahim memang juara karaoke cakap je karaoke yang bagaimana yang anda mahu dan boleh request kalaulah anda berani. PPM hehehhe minta simpang laaa.

Kali Ini Anwar Ibrahim Pula Menyumpah Pakatan Rakyat Bersama-sama Penyokong Negeri Sembilan Bila dikenang makin ramai yang sudah melampau-lampau tersasul dalam Pakatan Rakyat! Ini mungkin terberjangkit dari sifat Tok Guru yang semakin lanjut usia melewati zaman nyanyuk sampai habis berjangkit dengan ahli-ahli lain dalam Pakatan Rakyat. Dan Kali Ini Anwar Ibrahim Pula Menyumpah Pakatan Rakyat Bersama-sama Penyokong Negeri Sembilan apa dah jadi beb!! Alahai makin malang harapan Pakatan Rakyat ini yeee!!


3 comments:

Anonymous said...

Memang benar saperti nyanyian Anwar. Pakatan adalah RACUN.Semoga cepat mamposss

Anonymous said...

Salam mr blogger,

blog tuan telah dipautkan di http://aloqlaloq.blogspot.com . Mohon dipaut juga di blog tuan.

Selamat berjuang.

Anonymous said...

ahak ahak.....yg lain ikot...sah ikot membabi tuli.....pilih racon@pkr.....

Isu Terkini

get this widget here