Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Wednesday 13 June 2012

Sejarah Buktikan Karpal Singh Lebih Bermaruah berbanding Anwar Ibrahim Nik Aziz Mahupun Bar Council

Selama ini Sejarah Buktikan Karpal Singh Lebih Bermaruah berbanding Anwar Ibrahim Nik Aziz Mahupun Bar Council Itulah hakikatnya walaupun kapal Singh banyak mengguris perasaan orang melayu islam. Dalam perjuang seorang pemimpin diukur dengan tahap teguh memegang pendirian peribadi yang menentukan niat perjuangannya.

Inilah yang di praktikkan Karpal Singh sanggup bersendirian demi menegakkan apa yang dia rasa betul! Sehinggakan Karpal Singh penah mencabar Nik Aziz langkah mayatnya, Karpal Singh penah menyumpah Anwar Ibrahim tidak layak menjadi Perdana Menteri dan bertaubat semasa isu 16 September yang memperlihatkan sikap buruk Anwar Ibrahim ingin membeli pemimpin parti lawan untuk membolehkan cita-cita Anwar sebagai PM tercapai.

Berbeza dengan Anwar Ibrahim hari ini berjanji untu membantu jika menang besok bila sudah memerintah terus hantar jentolak rampas tanah rakyat, seperti kisah sedih dikencing hidup-hidup kampung Buah Pala, Penahkah Anwar tampil membela mereka? Bergitu juga soal isu Mendukung Keselamatan Israel dengan Israel lain dijanji dan Melayu lain pula dikencing! Itu sebab Sejarah Buktikan Karpal Singh Lebih Bermaruah berbanding Anwar Ibrahim Nik Aziz Mahupun Bar Council mari kita lihat calon lain pula!

Malah Anwar penah kencing Melayu, Cina dan India dengan berbeza-beza janji yang bertentangan semata-mata maraihkan sokongan!

Manakala Nik Aziz pula lebih kepada sifat lupa yang dicakap semalan dan hari ini malah kadang-kadang Nik Aziz sendiri keliru dengan apa yang di cakapnya! Contoh isu Syurga bermacam kaedah dipusingnya (Rujuk Sini)

Bar Council lagi tidak bermaruah apabila sikap berat sebelahnya amat menyerlah seperti di dedahkan dalam Youtube di atas! Sebab itu benar sangat Sejarah Buktikan Karpal Singh Lebih Bermaruah berbanding Anwar Ibrahim Nik Aziz Mahupun Bar Council kerana selain Karpal Singh semua mereka dalam Pakatan Rakyat hanyalah lidah berakar lima!

Walaupun bergitu Karpal Singh boleh tahan juga kaki spin bila keadaan memberi kelebihan kepada DAP macam kes liwat Anwar. 

No comments:

Isu Terkini

get this widget here