Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Tuesday 12 June 2012

Tonton Contoh Terbaik Nik Aziz Terjun Dalam Bakul Tergolek Sendiri

Siapa seberani Nik Aziz! Ini baru betul-betul Tok Guru terus terjun dalam bakul tergolek sendiri. Apa hendak dikata Nik Aziz memberi contoh yang amat rendah diri dengan menggangkat diri sebagai Tok Guru! 

Inilah cotoh terhebat untuk dicontohi semua rakyat kerana bertapa mulianya memegahkan diri sebagai paling tersohor itu tidak akan ujud perkataan riak atau bongkak. Sebab orang PAS akan anggap ini contoh keikhlasan alaf baru ye dak! Tak apalah ikut suka hati! Pakat-pakat Tonton Contoh Terbaik Nik Aziz Terjun Dalam Bakul Tergolek Sendiri


Yang paling menarik Nik Aziz akan lancar kempen "Undi, syurga" tetapi menafikan undi PAS masuk syurga! Heheh Pecah Palak Mikir siputar belit sebergini rupa bukan! patut sangat Tonton Contoh Terbaik Nik Aziz Terjun Dalam Bakul Tergolek Sendiri mungkin akan memberi gabaran keikhlasan yang bagaimana buat Nik Aziz ini!


Jangan tak Tonton Contoh Terbaik Nik Aziz Terjun Dalam Bakul Tergolek Sendiri dan mudah-mudah kita dapat menilai samada layak ke tidak situasi ikhlas atau syok sendiri menjadi ikutan dalam PAS!

1 comment:

Anonymous said...

Kita diajar bila orang biasa meninggal kita sebut Mati,Sultan2 kita sebut Mangkat..Para2 nabi Kita sebut Wafat..tapi kenapa beliau sebut Mati...

Isu Terkini

get this widget here