Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Sunday 8 July 2012

Karpal Singh Menghina Anwar Ibrahim Dengan Aibnya


Dimana Anwar Ibrahim mahu meletak mukanya lagi. Apabila Karpal Singh Menghina Anwar Ibrahim Dengan Aibnya tampa memperdulikan siapa pun dan sejauh mana pengorbanan Anwar Ibrahim yang bersedia memberi ruang kepada DAP memonopoli kerusi di PRU 13.

Mungkin Anwar Ibrahim sedar siapa dirinya? Dari sebab itulah diapun sedar sudah tiada harapan buat dirinya sebagai Perdana Menteri. Kalau setakat melepaskan tengkokpun sudah cukup bagus buat Anwar Ibrahim.

Bergitulah bertapa hinanya manusia seperti Anwar Ibrahim, hendak bercakap lebihpun tidak berani. Iyalah siapa yang menyelematkan tengkok Anwar Ibrahim selama ini dan balasan kerana terutang budi, Anwar Ibrahim bersedia menjadi boneka hidup kepada DAP. Bukan setakat itu sahaja Anwar Ibrahim redha dihina-hina oleh Karpal Singh walaupun bukan secara langsung. Tetapi sindiran Karpal Singh cukup pedas untuk manusia yang rosak moral seperti Anwar Ibrahim. Lihat post dibawah

Anwar Ibrahim Terkejut Dengan Sindiran Pedas Karpal Singh sumber Akar Umbi

Karpal Singh dalam laporan yang dibuat oleh FMT meminta KM Pulau Pinang Lim Guan Eng membatalkan debat dengan Presiden MCA Dr Chua Soi Lek yang bakal berlangsung esok.
Kenyataan Karpal begitu cenderung memihak kepada PM Najib Razak, apabila merujuk kepada pelawaan perdebatan Anwar - Najib yang dicadangkan oleh PKR.

No comments:

Isu Terkini

get this widget here