Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Wednesday 18 July 2012

PRATONTON Adengan Mandi Buih Di Selangor

Patutlah Khalib Ibrahim hendak sangat mengganti tempat Hasan Ali. Puncanya sejak-jemenjak ini banyak sangat aktiviti ekonomi berasaskan sex semakin pesat membangun di merata ceruk Selangor. Sudah menjadi satu sumber menjana pendapatan Selangor. Yang terbaru adengan mandi buih menjadi goreng pisang panas di Selangor.

Patutlah Hasan Ali kena pecat. PAS tidak kisah sangat hal yang berlaku kat Selangor malah hendak tegurpun tidak berani, cuba kalau Selangor masih lagi dibawah UMNO BN. Huhhh tidak menyuruhpun awal-awal lagi mereka bantai cukup-cukup. Tetapi bila hendak diukur tahap pengidap HIV di Kelantan pula yang paling tinggi! Tidak laa pulak berani diheboh-hebohkan bergitu juga kisah mandi buih di Selangor. Ini gamaknya konsep negara kebajikan yang bakal di terap dalam Pakatan Rakyat gamaknya! 

 Kalau bab rumah urut jangan diceritakan lagila bercambah-cambah.. Ikuti reformasi rumah urut di bawah lagi kacau ceritanya!!

1 comment:

Anonymous said...

Ni sebab Khalid G belum buat akujanji pada penguasaha premis lagi. Dah buat nanti, kurang la sikit serbuan, sebab Khalid G dah kasi LESEN LAGI BESAR pada Cina-cina haram jadah tu.....

Isu Terkini

get this widget here