Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Wednesday 15 August 2012

Gurau Senda Karpal Singh Membuli Nik Aziz Memakan Agama Bangsa Sendiri

Kedebuk sebijik demi sebijik bertempik kepada muka-muka manusia yang berpura-pura berjihad sambil menolak perpaduan. Malah ada juga yang pandai putar belit cerita untuk menafikan kita sesama islam sedang berpecah belah.

Biasalah kaedah menghalalkan cara untuk matalamat peribadi ke Putrajaya. Biarlah bangsa sebagai taruhan samada nak jatuh melingkup adakah mereka perduli? Sudah tentu tidak kerana nafsu ke Putrajaya tidak dapat dihalang lagi membuak-buak sehingga ada yang sanggup bersubahat memfitnah lawan walaupun mereka sendiri terfikir akan kebenaran sebenar orang yang difitnah.
Gurau-gurau macamni laa buat Karpal
rasa seronok membuli Nik Aziz

Dalam masa yang sama! masih juga ada yang berpura-pura mengaku Karpal sentiasa menyokong mereka walaupun terang-terang memijak-mijak kepala Nik Aziz, dengan ayat-ayat menyakitkan hati Nik Aziz sendiri dan puak-puak PAS setakat ketab bibir menahan geram. Hendak lawan kang tak bantut hajat hati nak buat lagu na nak!

Ohhh tidak apa beb! yang penting nafsu ke Putrajaya terbuka! biarlah orang sendiri memijak kepala! tidak diperdulikan lagi dah. Atihhhh!! memang PecahPalakMikir kalau orang dah kemaruk kuasa? 

Inilah gurau senda Nik Aziz dengan Karpal Singh Memakan Agama dan Bangsa sendiri. Adakah mereka sedar ohh tidak semua sudah tidak penting lagi. Hakikatnya PAS hanya berminat merampas kuasa dari menegakan Islam. Gurau Senda Karpal Singh Membuli Nik Aziz Memakan Agama Bangsa Sendiri

Itu sudah pasti berlaku dan apabila munculnya ucapan Nasharudin  Mat Isa yang mempertikaikan tahap pengecut PAS tidak berani mempertahankan prinsip perjuangan asal mereka. Maka ramailah puak-puak ini melepas ketap bibir melempias geram kepada Nasharudin Mat Isa yang kebanyakan dari akar kelubi Perasit Islam Semalaysia. Entahlah!! Mungkin angkara tabsud tidak bertempat maka hati naik buta menilai situasi sebenar.

Buat Nasharudin Mat Isa mungkin akan terpaksa menyiapkan badan kerana ada habuan yang bakal membidas nasibnya. Biarlah orang membencinya! pada PPM memang tabik spring sebab dia berani mempertaruhkan kedudukan atas nama perjuangan islam. Walaupun Nasharudin orang PAS tetapi inilah contoh yang perlu ada buat seorang pemimpin, hingga beliau sanggup mengetepi fahaman politik atas nama perpaduan orang islam dan tidak mungkin dilakukan mana-mana Perasit Islam Semalaysia.
Akupun hairan ada juga puak-puak Pakatan Rakyat
mempertikaikan usaha baik gambar diatas atas nama
perosak agama bangsa walaupun mereka tidak sedar

Youtube dibawah mendedahkan pula Tokoh agama Kelantan, 'Tuan Guru Hj Lah Pondok Geting' menyeru agar Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat serta kepimpinan Pas yang lain agar bermuhasabah dan mengenepikan ego berhubung perpaduan Melayu dan umat Islam di negara ini.

Pada masa yang sama guru agama itu kesal Pas mengikut telunjuk Dap ibarat 'lembu dicucuk hidung.'

Pengasas Madrasah An-Najmiyyah, Geting atau nama sebenarnya Tuan Guru Hj Abdullah Hj Saamah An-Najmi, berkata tindakan golongan yang menolak perpaduan Melayu dan umat Islam merupakan satu perbuatan yang menyalahi apa yang diseru oleh Allah s.w.t.

Malah bagi beliau, golongan berkenaan boleh menyebabkan sekurang-kurangnya menjadi fasik dan bidaah 'dolalah' serta boleh menjadi kafir.


No comments:

Isu Terkini

get this widget here