Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Wednesday 15 August 2012

Pratonton Apa Membezakan Nik Aziz Sampai Kaldai PAS meroyan

Haha kalau keadaan sudah terdesak bukan inti yang dinilai tetapi hampas yang membakar. Inilah gaya pratonton bila bila manusia semakin terdesak dengan nafsunya dihalang. Adakah mereka perduli dan menilai apa yang cuba disampaikan Tuan Guru Abdullah Saamah. 
Yang peliknya bila DAP membuli PAS
tidak ada pula Akar Kelubi berani
bersuara, alahai sah2 bacul!!

Sudah tentu tidak malah pakat-pakat tulikan telinga dan tidak cukup dengan itu ditambah dengan mencaci sesuka hati. Wahal enpunya diri memakai serban punyalah nampak alim.

Kalaulah orang itu rasanya alim dan mengaku menyebarkan syiar islam, sepatutnya dia akan membahas apa yang cuba dibawa Tok Guru Abdullah Saamah. Tidak ada satu ayatpun menyentuh soal membahas isu yang cuba dibawa Tok Guru Abdullah Saamah, sebalik dikarang cerita secukup rasa untuk mencaci dan memperlekehkan orang. Pasal gelaran Tok Gurupun dah cemburu nak mampus, apa kalau hendak sangat ambik je nama tu buat kau.

Kau orang saksilah Kaldai PAS langsung tidak mencerminkan mereka sebagai individu islam yang patut dicontohi. Cubalah ada manusia mencaci Nik Aziz, bolehla nak tengok Kaldai menjelma serigala kurap kelaparan. Siap yang sentuh sedikit keburukan Nik Aziz dah tentu ahli neraka mereka lebelkan. 

Alahai apa bezanya sangat antara Nik Aziz dengan Abdullah Saamah kerana kedua-dua sama naik. Kalau betul-betul rasa Nik Aziz hebat sangat suruh je mereka berdua berdebat dan jangan jadi kaldai dungu yang padai mencaci entah kemana-mana halanya. 

Nama sahaja mendabikdiri terlampau Islam tetapi perangai mengalah iblis. Memang PecahPalakMikir puak-puak nihhh...


No comments:

Isu Terkini

get this widget here