Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Sunday 16 September 2012

Gempar ! Bukti-bukti Rasulullah SAW Sokong Anwar Ibrahim

Adus! Ada bukti-bukti Rasulullah SAW Sokong Anwar Ibrahim pulak dah ke! Adus ini sudah bisa boleh join PAS! Adeh-adeh kenapa setakat khutbah orang yang memandai je. Erkkk boleh dengar ke setakat mimpi-mimpi orang macamni. Ini sudah melampau betul apabila berpolitik sampai tidak kenal batas-batasnya.

Memang PecahPalakMikir melayan puak-puak yang dikuasai nafsu ke Putrajaya sampai sudah tidak tahu mana yang patut dan yang tidak. Kalau hendak berpolitikpun! janganlah sampai melarat merosak orang lain. Jadi kepada pihak-pihak yang melampau tu tolong-tolonglah beri bukti dan jangan sedap-sedap buat cerita sesedap hati!
Anda dengarlah sendiri! Rakaman Audio Khutbah Jumaat Masjid Padang Serai yang kontroversi. Apabila Khatib Pas memberitahu bahawa, Musyridul Am Ikhwanul Muslimin bermimpi berjumpa dengan Rasulullah SAW dan Rasulullah menyeru supaya umat Islam di Malaysia menyokong Anwar Ibrahim menjadi Perdana Menteri!!

adakah ini yang patut kita ajar kepada generasi kita. Rasanya tidak ada bezanya dengan cara Ayah Pin menyebar ajarannya. Sekarang kita masih lagi hendak membiarkan hal-hal sebergini! Matalamat puak-puak ini adalah untuk menutup segala pekung Anwar Ibrahim yang hidupnya dipenuhi rosak   akhlak termasuk isu seksualiti, isu pluralisme, isu mendapat sokongan kuasa asing malah sering melakukan onak kepada negara ini dengan gejala himpunan yang ganas.

Sekarang PRU13 sudah tidak lama lagi! Kaedah ini adalah kaedah terdesak untuk memperngaruhi rakyat dengan seberapa segera dari Pakatan Rakyat kecewa berputih mata! Adakah rakyat Malaysia boleh terima dengan permainan berbahaya ini! Bagaima akidah umat islam di Malaysia?

No comments:

Isu Terkini

get this widget here