Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Monday 24 September 2012

Gempar !! Kaitan Bendera Sang Saka Malaya Dengan Israel

Hah!! Kecoh susana di Pulau Pinang apabila bendera  Sang Saka Malaya bersama Bendera Israel dibakar serentak semperna  mengutuk Suaram yang menerima dana asing yang juga melibatkan pengaruh Yahudi Israel.
 
Persatuan Muka Buku Pulau Pinang akan mengadakan satu rapat umum pada hujung minggu ini di Speaker Corner Padang Kota MENGUTUK Suaram menerima dana asing dari sumber yang ada link dengan negara Israel bagi melemahkan Kerajaan Persekutuan melalui siri-siri demo haram yg bergerak berselindung atas nama Hak Asasi Manusia. Isu yang kedua adalah mendesak agar Google dan Youtube menyekat klip menghina umat dunia Islam melalui video lakonan menyerupai Nabi Muhammad yg mana ia adalah di larang sama sekali oleh syarak. Oleh itu di minta rakyat dapat hadir serta memberi sokongan di SPEAKER CORNER, Padang Kota Lama, jam 5.30petang pada 23.9.2012(Ahad).

Nampaknya pengaruh Suaram sekarang menjadi api dalam serkam buat PKR, kerana Anwar Ibrahim sendiri tidak mampu bersuara apa-apa setelah ramai pihak tampil mendedah satu persatu kaitan NGO-NGO yang dibiayai kuasa asing dalam kempen menjadikan Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri. Tetapi kenapa Sang saka Malaya ada kaitan dengan Israel. Mari kita renung sekejap kenyataan Anwar Ibrahim.

Mari kita rujuk apa kata tokoh-tokoh sejarah pada rujukan siniPersoalannya kenapa Anwar Ibrahim beria-ia mempertahankan tindakan pengkhianat negara mengibarkan Sang Saka Malaya termasuk blogger dan semua jentera pecacai Pakatan Rakyat sebok sangat pertahankan Sang saka Malaya bagaikan bendera resmi yang ingin Pakatan Haram. Sekarang Palatan Rakyat dikaitkan menerima dana kuasa asing yang mempunyai kaitan dengan Israel. Fikir-fikirkan berbaloikah memperjudikan negara ini.



No comments:

Isu Terkini

get this widget here