Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Tuesday 23 October 2012

PANAS !! LIM GUAN ENG PERTIKAI HAK TENTERA


Memang Pecah Palak Mikir dapat Menteri Besar macam ini, PPM cuma hendak kongsikan cerita yang anda nilaikan sendiri kewajarannya. sumber dari Lensa Kini


Lim Guan Eng yang merupakan Menteri Besar Pulau Pinang telah mempertikai pembinaan kediaman tentera yang disediakan kerajaan di satu forum tertutup Pakatan Rakyat Selangor semalam. 

Nak cakap pasal belanjawan wang rakyat, tapi tertutup pulak tu, tak transparensi betul. Yang sebenarnya mereka adakan forum tertutup adalah untuk mengutuk kerajaan. mari kita saksikan.

2 comments:

Anonymous said...

BABI INI BOLIH CAKAP SESUKA HATI, KERANA DIA KHALIFAH YG DILANTIK MURSIDUL HAMPas pork najis. bila bangsa melayu mendokong/menjunjung/menyanjung haramjadah, hari padah diterima, yg masaalah kaum HAMPas terus pekak, bisu dan buta sampai kiamat, apa yg kita dapat bantu.

mazri said...

yang kau tunjuk tuh pic yang elok2 wat pe...datang ke kedah ni...masuk kem 6 bgd...atau datang ke jitra nih...masuk kem 6 ramd...tengok sendiri...atau kau pi je sabah nuhh...tengok sendiri kem di tawau ngan sandakan....macam mana askar ngan keluarga depa duk...umah setinggan pun cantik lagi...orang atas berak air najis jatuh umah ptang bawah...penah ke aku rasa cam tuh....apa la blogger ni...kalau tak tahu kehidupan tentera tidak payah lah nak menokok tambah...datang sendiri lihat sendiri rasa sendiri....

Isu Terkini

get this widget here