Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Tuesday 23 October 2012

Sanggup PAS Kedah Khianati Rakyat Kerana Kontraktor

Sanggup PAS Kedah Khinati Rakyat Kerana Kontraktor Inikah yang dikatakan pimpinan mengikut lunas-lunas islam. Sepatutnya Kerajaan negeri kedah membantu rakyat untuk mengurangkan beban hidup mereka. Tetapi sayang rupanya janji sebelum mereka dipilih lebih sedap bunyinya.

Mereka sanggup korban apa sahaja demi kesejahteraan rakyat. itulah kata-kata manis  mereka berjanji bergitu bergini semata-mata untuk meraih sokongan. Sekarang apa sudah jadi jika kontraktor lebih istimewa mengalahkan rakyat. 

Inikah cara yang mereka yang beria-ia sangat untuk memerintah negara. Sana-sini lesap! Sana sini rugi! Ohh Azizan berkata rugi dalam perniagaan itu biasa. Kalau rakyat dah tahu,melantik Menteri Besar yang asyik buat kerja yang merugikan! Bagus kita lantik orang yang lebih berwibawa dari mereka.

Sekarang angkara kelalaian dan sifat tidak bertangungjawap mereka rakyat menanggung kerugian dari apa yang sepatutnya menjadi hak mereka. Bagus kita bernamkan mereka di PRU13 kerana sudah terbukti mereka bukan setakat tidak tahu buat kerja tetapi tidak bertangungjawap. Sanggup PAS Kedah Khinati Rakyat Kerana Kontraktor



















Sanggup PAS Kedah Khinati Rakyat Kerana Kontraktor bolehkah kita berharap kepada orang yang tidak mahu bertangungjawap dengan amanah yang diberi?









No comments:

Isu Terkini

get this widget here