Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Wednesday 10 October 2012

Pendedahan Nasharudin Agenda Negara Malaysia Kristian

Nasahrudin semakin berani semakin latang mempertahan dengan apa yang dia yakin berlandaskan islam. Biarlah siapa hendak saman atau pecat. Nasharudin sudah tidak memperdulikan lagi kerana Nasharudin yakin kekuasaan Allah melebihi segala-galanya.

Inilah kehebatan Nasharudin yang setia meletakkan islam dihadapan melebihi politik suku dalam PAS. Dia tidak penah perduli siapa dan dari parti mana, yang penting kita islam ada bersaudara dan harus bersatu demi memperkuatkan syiar islam sendiri.

Tiada guna kita lantang berbicara cita-cita mendirikan kekuatan islam ketika antara islam saling berpecah belah malah saling tikam menikam. Inilah matalam Nasharudin satukan ummah demi matalamat menegakkan islam. Bukan menjadi perasit mengkhianati Islam.

Apatah Nasharudin Dedahkan Agenda Malaysia Negara Kristian tentu semakin gagat situasi islam di Malaysia yang semakin menular, wajarkah kita terus berpecah membiarkan musuh Allah bangkit hancurkan syiar Islam di Malaysia.

Kita harus bangun menyatakan pendirian tegas terhadap islam tampa takut dengan sesiapapun melainkan Allah. Inilah jihad kita kerana Allah. Biar Pecah Palak Mikir demi Agama Bangsa dan Negara.

Ikuti Pembentangan Kertas Kerja Oleh YB Ustaz Nasharuddin Mat Isa di Seminar Dakwah Nasional 2012, PWTC. Tajuk Kertas Kerja Beliau: Dakwah Islamiyyah Dalam Mendepani Kemelut Politik Semasa Malaysia

No comments:

Isu Terkini

get this widget here