Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Wednesday 14 November 2012

Dendam 39 Tahun Nik Aziz Masih Belum Pudar Dari Mindanya

Sampai bila agaknya dendam ini akan surut! Nik Aziz antara individu yang bekerja keras untuk memisahkan pakatan UMNO PAS.




Persoalannya sampai bilakah Nik Aziz rela sekutunya mempolitik akidah dan melampaui batas islam?

Berbaloikah mengejar cita-cita ke Putrajaya dengan bersekutukan kumpulan yang memperalatkan Islam untuk agenda sulit mereka?

Wahal Nik Aziz boleh merasa Putrajaya jika mengikut nasihat akar umbi untuk satukan UMNO PAS.

Tetapi kerana dendam apakah yang menghalang Nik Aziz! sedangkan pintu telah dibuka untuk bersatu.

Kalaulah Nik Aziz berangapan dengan UMNO, PAS tiada suara di dalam Barisan Nasional! Adakah dengan 66 Kerusi diperuntukan Pakatan untuk PAS tandingkan. Mampu memberi PAS mengawal suara Pakatan ketika di Putrajaya? Malah untuk PAS memenangi semua kerusipun belum tentu! Jadi untuk apa lagi berkeras kepala membawa dendam silam!

Mampukah Nik Aziz bawa suara rakyat dan masyarakat islam bersama Pakatan. Sedangkan Nik Aziz tahu bagaimana DAP melayani melayu islam. Malah Nik Aziz tahu bagaimana Anwar peralatkan melayu islam demi kawan-kawannya dari dunia kuasa luar, yang sedang berhempas pulas mengikat Anwar dan menanti dipintu kuasa politik Malaysia.

Jangan sampai menang tetapi terbakar rentung Agama Bangsa dan Negara tampa dapat diselamatkan.

Sebenarnya seperti kami melayu islam, memang nampak bodoh merayu semua masyarakat islam bersatu! Tetapi itu kami telan walaupun dihina dicaci sebagainya!

Kami lakukan kerana tanggungjawap yang dituntut islam. Tetapi tidak bermakna kami beralah dari mempertahan Agama Bangsa dan Negara. Biarlah apa dugaan dan ujian. Itulah jihad fisabilillah kami
Published with Blogger-droid v2.0.9

5 comments:

Anonymous said...

kedua dua Nik Aziz dan Anuar punyai perjuangan yang sama, iaitu menumbangkan UMNO. Perjuangan yang amat jauh larinya dari agama dan bangsa dan lebih kepada kepentingan/dendam dihati. penyokong kedua dua parti harus sedar akan perjuangan yang tidak langsung punyai hala tuju. DAP pula menggunakan sepenuh peluang untuk memecahkan perpaduan bangsa Melayu. akhirnya Melayu juga yang rugi.

tun teja cyber said...

Penyumbang perpecahan terbesar umat Islam di Malaysia..

Anonymous said...

apakah benar semua keterangan di atas atau sekadar tuduhan atau buah mulut dari orang2...untuk kepastian lebih baik tanya empunya badan sendiri...jikalu tidak, fitnah hukumnya...dan fitnah itu adalah salah satu daripada dosa besar...neraka itu benar dan syurga juga benar...

Anonymous said...

Troskan fitnah anda , Smoga berubah ~!! troskan cite dongeng anda kalau anda mahu pintu neraka dibuka luas2 untok anda yee .

Ana Syahirah said...

Fitnah. Fitnah. Igt neraka, balasan Allah itu benar. Allah benar benar murka dan melaknat orang yang menyebarkan fitnah. Bertaubatlah.

Isu Terkini

get this widget here