Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Tuesday 13 November 2012

Unit Amal PAS sudah Rekrut Budak Sekolah Untuk Persiapan Demostrasi Liar mana pulak?

Masihkah anda ingat fungsi Unit Amal PAS semasa Bersih 3.0 ?

Ketika itu Unit Amal PAS berfungsi sebagai skuad mengcari peluang pencetus rusuhan! Tetapi logo Unit Amal tertulis Beramal Kerana Allah tetapi tidak tahulah mengjaga konsert yang melalaikan boleh dikatakan kerana Beramal Kerana Allah. 

Tidak tahula pulak merusuh kerajaan islam sah dianggap beramal kerana Allah!

Bila terlintas dengan apa yang dilakukan Unit Amal pada Bersih 3.0 terang-terang membuktikan tiada gunanya ujud unit macam ini. Dan sekarang Unit Amal PAS sudah Rekrut Budak Sekolah Untuk Persiapan Demostrasi Liar mana pulak?

Abdul Latiff yang juga Adun Mengkebang berkata, Unit Amal mengembangkan pasukan berpakaian seragam itu ke beberapa sekolah agama di bawah Yik, di mana mendapat sambutan menggalakkan daripada pelajar. Harakah

Adakah Majlis Amal akan memberi didikan dengan mengdoktrinkan minda kanak-kanak, kononnya kerajaan zalim, kafir atau sebagainya seperti mana yang sedang berlaku diceramah-ceramah PAS sekarang?

Awasilah anak-anak kita jangan dilatih demi dipergunakan oleh kaki politik perosak negara! Awas dengan keujudan Unit Amal PAS sudah Rekrut Budak Sekolah Untuk Persiapan Demostrasi Liar mana pulak? Dan jangan biarkan anak-anak kita terlibat!


No comments:

Isu Terkini

get this widget here