Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Thursday 8 November 2012

Gempar Nik Abduh Bongkarkan Penipuan Nik Aziz


Apa sudah jadi dengan kedua-dua beranak ini. Seorang ke kiri dan dan seorang ke kanan. Apa-apa tindakan in i menyebabkan secara tidak langsung mengjadi Gempar Nik Abduh Bongkarkan Penipuan Nik Aziz Memang Pecah Palak Mikir kerja dua berana ini!

Pada mulanya Nik Aziz dengan sengaja cuba menyembunyikan isu terbaru Nurul Izzah berkenaan Hak Melayu Murtad yang sedang hangat meletup diperkataan rakyat. Dengan alasan cuba alihkankan kononnya semua kerja fitnah media cetak Utusan dan Berita Harian. Apatah Nurul Izzah dan Anwar sedang berusaha mengcari jalan untuk menyaman kedua-dua media cetak tersebut.

Tiba-tiba mengjadi Gempar Nik Abduh Bongkarkan Penipuan Nik Aziz ! Puncanya kenyataan Nik Abduh Nik Aziz selaku Pemuda PAS telah mengeluarkan kenyataan berikut.

Secara tidak langsung mengjadi Gempar Nik Abduh Bongkarkan Penipuan Nik Aziz ! Tentulah kerana Nik Abduh telah tampa sengaja membuktikan bapanya seorang penipu yang sanggup menafikan soal akidah melibatkan umat islam. Nik Aziz yang bergelar ulamak oleh akar umbi sanggup bertindak sebagai pemutar belit isu yang mempunyai kaitan kepnetingan umat islam Malaysia. 

Sanggup sebergitu sekali Nik Aziz bertindak demi mengejar ke Putrajaya!

No comments:

Isu Terkini

get this widget here