Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Saturday 17 November 2012

Nik Aziz Ampunkan Dosa Nurul Izzah

Alhamdulillah syukur kepada Allah. Terampun juga dosa-dosa Nurul Izzah ooopss! Minta maaf silap!

Nik Aziz kata Nurul Izzah tak ada buat salah apa-apapun! Jadi kita semua selama ini membuat fitnah laa yaa! 

Nampaknya kalau berdasar kata-kata Haji Hadi kena bertaubat kerana kita tidak mengikut perjuangan islam! cuba amati betul-batul ini perjuangan memartabatkan islam sebenar. PPM tak tipu! Ini perjuangan Nurul Izzah memartabatkan syiar islam! Kalau tidak percaya amati betul-betul-

Jika anda bertanya kepada saya, tidak ada paksaan dalam agama, bagaimana kamu boleh minta maaf, (kebebasan beragama) ini hanya terpakai kepada bukan Melayu, ia perlu terpakai secara sama rata.

Kau orang bacalah sendiri kat poster. Jadi adalah lebih baik juga Nasharudin Mat Isa kena bertaubat juga sebab diapun minta Nurul Izzah bertaubat! Tidak boleh tu dah kira buat fitnah.

Senang cerita marilah kita pakat-pakat menjadi seperti PAS dengan menghambakan diri bagaikan seekor kaldai. Kaldai yang taat kepada ketuanan DAP.

Apalah kisah tergadai islam mahupun terbukanya pintu Islam Agama Persekutuan. Untuk membolehkan dan memudahkan mana-mana mubalig menjalan rancangan halus menghasut generasi islam yang lemah, terjatuh dalam arena murtad.

Bukankah Nurul Izzah dah cakap Dia berlajar di tempat yang ada salib besar tidak juga terjebak. Jadi mungkin Pluralisme tidak dikira dari sebahagian yang terjebak dalam arena meresikokan akidah!

Agaknya memperjuangkan kesamaan agama bukanlah masalah besar disisi islam! Seperti mana Nurul Izzah mempertahankan Hak Kebebasan Melayu Murtad! yang dikatakan PAS hanya remeh temeh didalam Mutamar PAS. Malah Nik Aziz tidak salahpun!

Jadi anda dah bersedia untuk turut serta bersama Nik Aziz walaupun anda sendiri berasa seram sejuk? Pecah Palak Mikir bila PAS mempolitikan Islam.
Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Isu Terkini

get this widget here