Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Sunday 4 November 2012

Nurul Izzah Pertaruhkan Akidah Demi Undi Kristian

Memang tindakan yang terdesak apabila wanita bergelar Srikandi PKR rela mempertaruhkan akidahnya demi kemelut mengcari undi PKR. Bukanlah suatu yang mengejutkan kerana kemana tujunya kuah kalau bukan ke nasi!

cuba kita nilaikan semula apa yang diperkatakan Nurul Izzah 
Rakyat Tidak Harus Dipaksa Menganut Satu Agama Dan Ini Juga Terpakai Kepada Orang Melayu - Ahli Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah.
Jika anda bertanya kepada saya, tidak ada paksaan dalam agama, bagaimana kamu boleh minta maaf, (kebebasan beragama) ini hanya terpakai kepada bukan Melayu, ia perlu terpakai secara sama rata.

Sebenarnya Nurul Izzah amat berharap mana-mana pro kerajaan mengutuk ucapan sebergini! Kerana PKR berharap semua ini cepat tersebar kepada penganut Kristian dan memberi isyarat kepada mereka yang kesediaan PKR dan Nurul Izzah Pertaruhkan Akidah Demi Undi Kristian

Bukan setakat itu ini juga memberi isyarat kepada pelabur-pelabur dana asing yang Nurul Izzah Pertaruhkan Akidah Demi Undi Kristian adalah sebagai bukti mereka bergiyu terbuka untuk membentuk negara terbaru yng bukan Islam.

Nurul Izzah mngkin dapat mengambil keuntungan dari penyebaran Pro Kerajaan tetapi Nurul Izzah terlupa berapa ramai orang islam Malaysia beristifar panjang dan berdoa menghalang usahanya. Insyallah Allah akan melindungi negara ini dari sifat keterlaluan Kabinet Anak-Beranak Anwar Ibrahim.


No comments:

Isu Terkini

get this widget here