Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Sunday 11 November 2012

Pakatan Harapan Exco Gaji Mengcecah RM 80k Sebulan


Rupa-rupanya Pakatan Untuk Rakyat hanyalah sebagai kain yang merentang melindungi Pakatan Untuk Exco Gaji Mengcecah RM 80k Sebulan itu belum termasuk elaun-elaun yang lain lagi tu. belum bercampur hasil kiri dan kanan lagi tu!

Fuhh Patutlah setia amat sangat ye!!


Pendapatan bulanan exco negeri Selangor merupakan diantara pendapatan yang termahal di Malaysia selain mendapat pelbagai keistimewaan sampingan yang diberi oleh anak syarikat untuk exco negeri Selangor.Bekas Pesuruhjaya PAS Selangor,

Datuk Dr. Hasan Mohamed Ali berkata buat masa kini gaji exco negeri Selangor merupakan gaji yang paling tertinggi di Malaysia bahkan mendapat keistimewaan lain daripada pelbagai sudut.Justeru itu, beliau menegaskan perjuangannya yang ditanam semenjak beliau masuk kedalam PAS adalah lebih baik daripada wang ringgit dan keistimewaan sampingan yang diberikan untuk exco negeri Selangor itu.

Beliau Berkata Demikian Di Majlis wacana 'Mengembalikan PAS ke Landasan Asal'.Wacana Ini Adalah Insiatif individu ahli PAS yang mahu suara rungutan mereka diberikan perhatian.


1 comment:

Anonymous said...

Apsal masa declaration harta dulu, takde pun dia masukkan senarai pendapatan macam ni...
sudah ler Datuk... teringin lagi ke dapat gaji macam tu (klu betul la)...

Isu Terkini

get this widget here