Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Thursday 1 November 2012

Pratonton Kenapa Tony Phua Anti Sangat Jutawan Melayu


Punya Berlambak China Jadi Jutawan Kenapa Tony Phua Anti Syed Mokhtar apa yang menggangu Ibrahim. Semuanya angkara dengki jika ada jutawan bernama Syed Mokhtar tapi ke berapa selepas jutawan-jutawan kaumnya.

Apa masalahnya Punya Berlambak China Jadi Jutawan Kenapa Tony Phua Anti Syed Mokhtar Selangor. Siapa yang membeli lori sampah dapat percuma BAS. Itu apa maknanya? Adakah sekarang mereka PKR sedang berusaha keras memastikan tiada orang Melayu mengjadi Jutawan?

Sepertimana yang kita tahu yang Tan Sri Syed Mokhtar Al Bukhary merupakan bumiputera yang paling kaya dalam Malaysia. Dengan banyak kepentingan dalam pelbagai bidang perniagaan termasuk pengangkutan dan logistik, perladangan, pembangunan hartanah, pertahanan dan gudang senjata serta generasi kejuruteraan dan kuasa menjadikan beliau masyur di pelosok rata-rata dunia di luar dan di dalam negara.

Salahkah Syed Mokthar mengjadi antara jutawan di Malaysia dan kenapa Tony Phua tidak berani menyentuh golongan Jutawan berbangsa Cina di Malaysia. Adilkah kalau kita hanya antikan orang melayu sahaja dan biarkan semua kekayaan di Malaysia dibolot oleh kaum cina sahaja.

Memang laknat betul Tony Phua sebab Punya Berlambak China Jadi Jutawan Kenapa Tony Phua Anti Syed Mokhtar kerana meeka takut sangatkah orang melayu naik.

No comments:

Isu Terkini

get this widget here