Jadilah Pengikut Pecah Palak Mikir

Wednesday 2 January 2013

Belian RM13 Juta Rafizi Kantoi Dinafikan Deepak Jaikishan

Alahai terbongkar dengan sendirinya tampa perlu bersusah payah hendak pertahankan mainan auta Rafizi. Apa yang sedang berlaku apabila Belian RM13 Juta Rafizi Kantoi Dinafikan Deepak Jaikishan yang konon dalang membeli cincin tersebut. 

Dulunya kisah cincin Cincin 24 juta USD tetapi sekarang versi Deepak bernilai 13 juta! itu sudah satu isu dan kena pula Deepak dilebelkan oleh Rafizi sebagai orang yang membayar barang kemas mewah untuk Rosmah dalam masa 3 bulan bernilai RM13 juta rujuk sini invoice nya.

Tiba tiba muncul kenyataan dari tuan badan menafikan semua ini diluar pengetahuannya di Malaysiakini. Apa sudah jadi



Jika tuan punya badan sudah menafikannya! Apa makna yang Rafizi yang sedang buat. Sekarang kita tnggu apa lagi yang hendak dipusingkan oleh Rafizi. Bagi PecahPalakMIkir mudah sekali Deepak menjelaskan dia tidak pernah beri apa-apa dokumen kepada Rafizi malah dirinya tidak pernah melihatpun!

Jadi terang-teranglah Belian RM13 Juta Rafizi Kantoi Dinafikan Deepak Jaikishan sendiri. Tidak payah fikir jauh-jauh sebab lubang dah pecah dan tak perlupun hendak lihat dokumen ke invoice ke sebab tuan yang dituduh mengkendalikan menafikan pernah punyai dokumen sedemikian. senang je pembohongan ini terbongkar.

1 comment:

Anonymous said...

KEHKEHKEH RAFIZI LEMBU DH TAKDE KEJE...RECYCLE BALIK ISU CINCIN ROSMAH BROOO

Isu Terkini

get this widget here